دانلود و خرید کتاب و عشق، تنها عشق لیلا احمدزاده توفیقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب و عشق، تنها عشق اثر لیلا احمدزاده توفیقی

کتاب و عشق، تنها عشق

معرفی کتاب و عشق، تنها عشق

چاپ دوم کتاب و عشق، تنها عشق نوشتهٔ لیلا احمدزاده توفیقی است. انتشارات آئی سا این رمان معاصر ایرانی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب و عشق، تنها عشق

کتاب و عشق، تنها عشق (چاپ دوم) حاوی یک رمان معاصر ایرانی است. این رمان از جایی آغاز می‌شود که شخصیتی به نام «نازنین»، بلافاصله پس از دریافت پیام «شقایق»، از روی نیمکت محوطهٔ دانشکده بلند می‌شود و به‌سمت ساختمان دانشکدهٔ ادبیات می‌دود. او با دیدن شقایق و رؤیا که با لبخند برایش دست تکان می‌دادند، سرعتش را بیشتر کرد، مقابل آن‌ها ایستاد و پیش از هر حرفی و درحالی‌که نفس‌نفس می‌زد، پرسشی کرد. ماجرا چیست؟ این رمان را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب و عشق، تنها عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب و عشق، تنها عشق

«بلافاصله پس از اینکه رضا شروع به خواندن کرد، نازنین قدم‌زنان به انتهای کلاس رفت و از پشت سر بچه‌هایی که دو به دو با هم حرف می‌زدند و نسبت به درس بی‌توجه بودند را زیر نظر گرفت. حالا از این زاویه می‌توانست کتاب ادبیات را در جامیز اکثر نیمکت‌ها ببیند. بلافاصله پس از اینکه یک پاراگراف توسط رضا خوانده شد نازنین در مقابل چشم‌هایی که به عقب نگاه می‌کردند چند قدم جلوتر رفت و کنار یکی از نیمکت‌ها زانو زد و همانطور که بند کفشش را سفت می‌کرد به جامیز نیمکت مقابلش چشم دوخت و با لبخند به صاحب نیمکت که دختری سبزه رو بود نگاه کرد و گفت:

- شاید باور نکنی ولی من کتاب ادبیاتت رو پیدا کردم. ایناهاش این زیره.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۷۸ صفحه

قیمت:
۱۶۱,۰۰۰
تومان