دانلود و خرید کتاب دوباره فکر کن آدام گرنت ترجمه محمد مسافری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوباره فکر کن اثر آدام گرنت

کتاب دوباره فکر کن

نویسنده:آدام گرنت
انتشارات:نشر قطره
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دوباره فکر کن

کتاب دوباره فکر کن نوشتهٔ آدام گرنت و ترجمهٔ محمد مسافری است. نشر قطره این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی درمورد قدرت دانستن چیزهایی که نمی‌دانیم.

درباره کتاب دوباره فکر کن

کتاب دوباره فکر کن (Think Again) با ایده‌های جسورانه و شواهد دقیق، بررسی می‌کند که چگونه می‌توانیم از اشتباه‌کردن لذت ببریم و آن را بپذیریم. این کتاب به ما کمک می‌کند با درون خود بدون واسطه مواجه شویم و اعتقادات خود را مدام زیر سؤال ببریم. این عمل باعث رشد شخصیت افراد خواهد شد. ما خواهیم توانست انعطاف بیشتری داشته باشیم و ذهن خود را پرورش بدهیم. دوباره فکرکردن می‌تواند به تجدیدنظر منتهی شود و تجدیدنظر مجموعه‌ای از مهارت‌ها و البته نوعی طرز فکر است. هدف آدام گرنت (Adam Grant) در این کتاب، بررسی رویکردهای تجدیدنظر است. او به‌دنبال متقاعدکننده‌ترین شواهد و تعدادی از ماهرترین تجدیدنظرکننده‌های دنیا رفته است و سپس کتاب حاضر را در چهار بخش نوشته؛ «بازاندیشی فردی»، «بازاندیشی بین‌فردی»، «بازاندیشی جمعی» و «نتیجه‌گیری». این نویسنده که یک روان‌شناس سازمانی بوده است، اثر حاضر را به‌مثابهٔ دعوت‌نامه ارائه کرده است؛ دعوت‌نامه‌ای برای رهاکردن دانش و نظراتی که دیگر به ما خدمت نمی‌کنند و قراردادن خودمان در موضع انعطاف‌پذیری به‌جای ثبات. او معتقد است که اگر بتوانیم بر هنر بازاندیشی تسلط پیدا کنیم، موقعیت بهتری برای موفقیت در کار و شادی در زندگی خواهیم داشت.

خواندن کتاب دوباره فکر کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دوباره فکر کن

«در آزمایش، پیتر تمام کاری که کرد نشان‌دادن قانون اسلحه بود، نه به‌عنوان یک موضوع با تنها دو جنبهٔ افراطی، بلکه به‌عنوان یک موضوع شامل بسیاری از معضلات مرتبط باهم. همان‌طور که روزنامه‌نگار، آماندا ریپلی، توضیح می‌دهد، «مقالهٔ "کنترل سلاح" کمتر شبیه به بیانیهٔ آغازین یک وکیل و بیشتر شبیه به یادداشت‌های یک انسان‌شناس است». این یادداشت‌های میدانی برای کمک به طرف‌داران حفظ جنین و طرف‌داران سقط‌جنین کافی بود تا تنها در عرض ۲۰ دقیقه، برخی از توافقات بر سر سقط‌جنین را پیدا کنند.

این مقاله فقط ذهن مردم را برای تجدیدنظر در دیدگاه‌هایشان در مورد سقط‌جنین باز نکرده است؛ آنان همچنین مواضع خود را در مورد سایر مسائل تفرقه‌انگیز، ازجمله سیاست جبران بی‌عدالتی‌های گذشته، به‌خصوص علیه سیاه‌پوستان، و اعدام، مورد تجدیدنظر قرار داده‌اند. اگر مردم نسخهٔ دوجانبهٔ مقاله را بخوانند، بیش از آنکه به دیدگاه رقیب خود علاقه نشان دهند، از دیدگاه خود دفاع می‌کنند. اگر آن‌ها نسخهٔ پیچیده را بخوانند، حدود دوبرابر بیشتر در مورد زمینه‌های مشترک نظر می‌دهند و از دیدگاه خودشان کمتر دفاع می‌کنند. آن‌ها نظرات کمتری ابراز می‌کنند و سؤالات بیشتری می‌پرسند. در پایان گفتگو، آن‌ها بیانیه‌های پیچیده‌تر و باکیفیت‌تری ایجاد کردند و هر دو طرف رضایت بیشتری پیدا کردند.

برای مدتی طولانی، در این کتاب با این مسئله درگیر بودم که چگونه از سیاست استفاده کنم. من هیچ گلولهٔ نقره‌ای‌ای ندارم. من واقعاً به احزاب سیاسی اعتقاد ندارم. به‌عنوان یک روان‌شناس سازمانی، می‌خواهم مهارت‌های رهبری نامزدها را قبل از اینکه نگران مواضع سیاسی آن‌ها باشم مورد بررسی قرار دهم. به‌عنوان یک شهروند، معتقدم که وظیفهٔ من ایجاد یک نظر مستقل در مورد هر موضوع است. درنهایت، تصمیم گرفتم که بهترین راه برای مستقیم دخالت نکردنْ کشف لحظاتی است که همهٔ ما را به‌عنوان افرادْ تحت تأثیر قرار می‌دهد: مکالمات هیجان‌انگیزی که به‌صورت رودررو و آنلاین داریم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۶۱۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۰۰۰
تومان