دانلود و خرید کتاب مازرون ببر وحیده برزه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مازرون ببر اثر وحیده برزه

کتاب مازرون ببر

معرفی کتاب مازرون ببر

کتاب مازرون ببر نوشتهٔ وحیده برزه و محسن مقتعی و سولماز اریمی است. انتشارات پادینا این داستان خیالی از آخرین روز آخرین ببر مازندران را روانهٔ بازار کرده است. این داستان برای کودکان نوشته شده است.

درباره کتاب مازرون ببر

کتاب مازرون ببر با هدف آشناکردن کودکان با بافت حیوانی و گیاهی ویژهٔ استان مازندران در ایران نوشته شده است. نویسنده‌ها گفته‌اند که در این کتاب برای تقویت حس طبیعت‌دوستی در کودکان، به عواملی اشاره شده است که برای حیوانات و گیاهان آسیب‌زا است و منجر به تخریب زیست‌بوم طبیعی می‌شود. این داستان خیالی کودک را با یک ببر باشکوه و زیبا آشنا و همراه می‌کند. تصویر رنگی و گوناگون این کتاب از گیاهان و حیوانات را نیز تماشا کنید. آیا تابه‌حال ازگیل وحشی و یا درنای خاکستری را دیده‌اید؟

خواندن کتاب مازرون ببر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کودکان گروه سنی «ج» پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مازرون ببر

«بچه‌های گلم! روی این کوه‌های بلند که قله‌هایشان تا ابرها می‌رسید همیشه پر از برف بود و یخ. از آب شدن برف و یخ‌ها، رودخانه‌های بسیاری، جاری بود. به دلیل پر آب بودن این منطقه، حیوانات و گیاهان زیادی، در این جای خوش آب و هوا، زندگی می‌کردند. انوع خزندگان و پرندگان و پستانداران، درخت ازگیل وحشی و توسکای ییلاقی، همه جا پر بود از افرای بلند و زیبا. خلاصه شب که می‌شد صدای غرش پلنگ و خرس قهوه‌ای به گوش می‌رسید و در روزهایش هم، درنای خاکستری و عروس غاز، بر روی تالاب‌های پر از آب پرواز می‌کردند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
۶,۵۰۰
۵۰%
تومان