دانلود و خرید کتاب آغازی بر یک پایان حمید شیرمحمدی یزدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آغازی بر یک پایان اثر حمید شیرمحمدی یزدی

کتاب آغازی بر یک پایان

معرفی کتاب آغازی بر یک پایان

کتاب آغازی بر یک پایان نوشتهٔ حمید شیرمحمدی یزدی است. انتشارات میراث ماندگار این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از پایانی بر مشکلات تکرارشوندهٔ زندگی سخن گفته است.

درباره کتاب آغازی بر یک پایان

حمید شیرمحمدی یزدی در کتاب آغازی بر یک پایان گفته است که آنچه به آن می‌پردازیم، همان چیزی است که زندگی ما را می‌سازد. این نویسنده، کتاب خود را با موضوع انواع مشکلات روتین آغاز کرده و سپس درمورد عوامل روتین وابسته به جنسیت، چند راهکار ساده برای درک بهتر مشکلات و شرایط، انواع شخصیت‌های زندگی بر اساس سطح فرهنگی خانواده، آغاز رفع مشکل، ساختارشکنی، گروه مشکلات ذهنی و روانی و نیز سوءتفاهم در تعریف ازدواج سخن گفته است. این اثر به موضوعاتی مانند مدیریت ذهن، مشکلات اقتصادی، مشکلات تربیتی کودکان، مشکلات مربوط به روابط و ارتباط اجتماعی و مشکلات مربوط به طبیعت زندگی و مرگ پرداخته است.

خواندن کتاب آغازی بر یک پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آغازی بر یک پایان

«حال که تمامی این مشکلات زندگی جزئی از زندگی ما شده‌اند چگونه باید روندهای آسیب زننده زندگی را از روندهای مفید تشخیص داده و اقدام به حذف آنها از زندگی خود کنیم.

برای اینکه بتوانیم این دو را از هم تشخیص دهیم ابتدا باید شخصیت زندگی خود را شناخته و پس از بررسی آن یک سطح نرمال برای میزان کنش‌ها و واکنش‌های رفتاری مشخص کنیم سپس بر اساس شرایط اطراف خود به بررسی و ریشه‌یابی عوامل بوجود آورنده هر روند پرداخته و آن را در یکی از دسته‌های مفید یا آسیب زننده قرار دهیم.»

نظرات کاربران

کتاب، یار مهربان
۱۴۰۲/۰۵/۱۱

💕👌

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

حجم

۶۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۹ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان