دانلود و خرید کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ ترجمه اسکندر قربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ اثر کارل راجرز

کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ

معرفی کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ

کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ حاصل کوشش کارل راجرز و ترجمهٔ اسکندر قربانی است. انتشارات معین این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی جزو مجموعهٔ راهنمای بریتانیکا در معرفی تأثیرگذارترین شخصیت‌های تاریخ.

درباره کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ

کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ (The 100 most influential scientists of all time) که نخستین‌بار در سال ۲۰۱۰ میلادی منتشر شده، به زبان ساده درمورد دانشمندان سخن گفته است. این کتاب شما را با سرگذشت افرادی مانند «بقراط»، «محمد زکریای رازی»، «لئوناردو داوینچی»، «جان دالتون»، «مارگارت مید»، «زیگموند فروید» و «جین گودال» آشنا می‌کند؛ افرادی که نام برخی از آن‌ها برایتان آشنا و نام بعضی دیگر تازه است. همهٔ این دانشمندان در زمینه‌های پزشکی، گیاه‌شناسی، فلسفه، روان‌شناسی و روان‌شناسی تجربی و روان‌پزشکی و روان‌کاوی و دانشنامه‌نویسی و اخترشناسی و ریاضیات و جغرافیا و شیمی و فیزیک و علوم دیگر فعال و سرآمد بوده‌اند. دانشمندانی که نامشان در این کتاب آمده، دانش بشر را شکل داده و همۀ رشته‌های علمی از زیست‌شناسیِ پایه گرفته تا سیاه‌چاله‌ها را پدید آورده‌اند. پاره‌ای از آن‌ها پرسش‌هایی دربارۀ چیستی بدن انسان طرح کرده‌اند و نگاه برخی دیگر به اجرام آسمانی جلب شده است. توجه آن‌ها به‌قدری بر آزمایش و بررسی ذرات میکروسکوپی متمرکز و بینش جمعیشان چنان گسترده بوده است که بسیاری از شگفتی‌های جهان از قبیل گرانش، نسبیت و حتی ذات و طبیعت خودِ حیات را برای ما آشکار کرده‌اند.

خواندن کتاب ۱۰۰ دانشمند تاثیرگذار تاریخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب ۱۰۰ دانشمند تأثیرگذار تاریخ پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کارل راجرز

کارل راجرز (Kara Rogers) نویسنده، سرویراستار دانشنامهٔ «بریتانیکا»، متخصص زیست‌پزشکی و علوم زندگی، عضوی از انجمن ملی نویسندگان علوم و دارای دانشنامهٔ دکتری در رشته‌های داروشناسی و سم‌شناسی از دانشگاه آریزونا است. او ده‌ها عنوان کتاب را در موضوعات پزشکی و علوم زیستی ویرایش کرده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۳۱ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۳۱ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان