دانلود و خرید کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی رحمان احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی اثر رحمان احمدی

کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی

معرفی کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی

کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی نوشتهٔ رحمان احمدی و بهزاد رضایی و رضا فرضی است. انتشارات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی

گفته شده است که یکی از مشکلات عمدهٔ دانشجویان در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ارشد، عدم‌آشنایی با واژگان تخصصی رشتهٔ تحصیلی خودشان است. کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی با هدف کمک به رفع این مشکل تدوین شده است. این کتاب با بخشی به نام «واژگان عمومی فرآوری مواد معدنی» آغاز شده و در ادامه از واژگان نمونه‌برداری و آنالیز سرندی و طبقه‌بندی، واژگان خردایش مواد معدنی، واژگان جدایش ثقلی و مغناطیسی و الکتریکی، واژگان فرایند فلوتاسیون و شیمی انحلال، واژگان هیدرومتالورژی (لیچینگ، تغلیظ و تخلیص)، واژگان آبگیری و فیلتراسیون و واژگان محیط‌زیست در فرایندهای فرآوری مواد معدنی سخن گفته است. این کتاب در فصل ۹ توضیحات واژگان تخصصی را ارائه کرده است. این کتاب می‌تواند علاقه و انگیزهٔ دانشجویان مربوطه را برای جست‌وجو و تحقیق در مقالات و کتاب‌های انگلیسی‌زبان افزایش دهد.

خواندن کتاب واژگان تخصصی فرآوری مواد معدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های مهندسی فرآوری مواد معدنی، مهندسی متالورژی استخراجی، شیمی معدنی و نیز به مهندسان و تکنسین‌های فرآوری مواد معدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۹ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان