دانلود و خرید کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳) حسن اصالت نیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳) اثر حسن اصالت نیری

کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳)

کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳) نوشتهٔ حسن اصالت نیری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳)

جاوااسکریپت، یک زبان اسکریپت‌نویسی تحت وب است. یادگیری جاوااسکریپ مانند بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی بسیار شیرین است و با کمی زمان و تمرین می‌توانید به سادگی آن را بیاموزید.

jQuery، کتابخانه‌ای از جاوااسکریپت است که پیمایش اسناد HTML، رسیدگی به رویدادها، متحرک‌سازی و تعاملات AJAX را ارائه می‌دهد.

jQuery به گونه‌ای طراحی شده است تا با کمترین کدنویسی، بیشترین کارایی را داشته باشد. در یک تعریف کلی jQuery را می‌توان اینگونه معرفی کرد: «Write Less, Do More»

در این کتاب، از تعاریف غیرضروری خودداری شده و هر بخش به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح داده‌ شده تا بتوانید با خواندن و تمرین مثال‌ها مباحث مورد نظر را فرابگیرید.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش جاوااسکریپت و جی کوئری (وب دیزاین ۳) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند جاوااسکریپت و جی کوئری را یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

حجم

۱۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۰۱ صفحه

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان