دانلود و خرید کتاب عدل الهی (انگلیسی) مرتضی مطهری ترجمه سلیمان حسن عابدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب عدل الهی (انگلیسی)

کتاب عدل الهی (انگلیسی) نوشتهٔ مرتضی مطهری و ترجمهٔ سلیمان حسن عابدی و مرتضی علی دینا و شجاع علی میرزا است و مرکز بین المللی ترجمه و نشر المصطفی آن را منتشر کرده است. این کتاب به زبان انگلیسی است.

درباره کتاب عدل الهی (انگلیسی)

استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (۱۳۵۸- ۱۲۹۸) به تعبیر امام خمینی «متفکر و فیلسوف و فقیه عالی مقام» و استاد برجستهٔ حوزهٔ علمیهٔ قم و دانشگاه تهران بود که در آستانهٔ پیروزی انقلاب اسلامی مأمور به تشکیل شورای انقلاب از سوی امام خمینی شد . وی قبل از انقلاب بهمن ۵۷ استاد دانشگاه تهران بود و بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد.

در این کتاب تلاش شده تا ابتدا اصل مسئله «عدل الهی» به‌روشنی طرح شود و سپس مسائل مرتبط با آن نظیر تبعیض‌ها و تفاوت‌ها، قضا و قدر، شرور، مجازات‌های اخروی و ... مورد بحث استدلالی قرار گیرد.

کتاب در یک مقدمه و ۹ بخش تنظیم شده است. نکتهٔ مهم و قابل‌توجه دربارهٔ این کتاب آن است که مباحث دشوارفهم و دیریاب فلسفی و کلامی با بیانی شیوا و روان و در عین حال مستدلّ و متقّن طرح‌شده به‌گونه‌ای که برای ناآشنایان با مفاهیم و اصطلاحات فلسفی نیز قابل فهم و سودمند است.

خواندن کتاب عدل الهی (انگلیسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مسلمانان و طلاب انگلیسی‌زبان مناسب است.

معرفی نویسنده
عکس مرتضی مطهری
مرتضی مطهری

مرتضی مطهری روحانی شیعه ایرانی، استاد فلسفه و کلام اسلامی و مفسر قرآن است. او تالیفاتی پرشمار در علوم مختلف اسلامی داشته و نظرات و آثارش از لحاظ محتوا و شکل ارائه، جنبه‌های نوتری نسبت به دیدگاه‌ها و روش‌های سنتی حوزوی دارد؛ می‌توان از او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روحانیان معاصر در اندیشه و اثر نام برد. مطهری از مبارزین ضد حکومت پهلوی بود و پس از انقلاب اسلامی به عضویت شورای انقلاب درآمد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان