دانلود و خرید کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby پدرام صنعتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby اثر پدرام صنعتی

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby

نویسنده:پدرام صنعتی
ویراستار:نرگس مهربد
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby

کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby نوشتهٔ پدرام صنعتی و ویراستهٔ نرگس مهربد است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby

 زبان Ruby به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی دوستانه (friendly) و خوانا شناخته می‌شود. با دستورهای ساده و خوانا، قادر خواهید بود برنامه‌های کوچک و بزرگ را ایجاد کرده و از امکانات پیشرفته زبان Ruby بهره‌برداری کنید.

با استفاده از این کتاب، مباحث پایه‌ای Ruby را فرا خواهید گرفت و به تدریج با مفاهیم پیچیده‌تر آشنا خواهید شد.

در این کتاب، همراه شما قدم به قدم پیش خواهیم رفت و مثال‌های واقعی را برای توضیح مفاهیم ارائه خواهیم داد. همچنین، تمرینات عملی در انتهای هر فصل وجود دارد که شما را در تثبیت مطالب یاد گرفته شده یاری خواهد کرد.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب آموزش زبان برنامه نویسی روبی Ruby را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند برنامه‌نویسی روبی یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۳۱,۵۰۰
۳۰%
تومان