دانلود و خرید کتاب مدیریت فروش حرفه ای محمدرضا طائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت فروش حرفه ای اثر محمدرضا طائی

کتاب مدیریت فروش حرفه ای

ویراستار:مهدیه مخبری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت فروش حرفه ای

کتاب مدیریت فروش حرفه ای؛ متناسب با بازار ایران نوشتهٔ محمدرضا طائی و ویراسته‌ٔ مهدیه مخبری است و موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت فروش حرفه ای

در فضای پر از تغییرات و چالش‌های امروز، کسب‌وکارها جهت ماندگاری و موفقیت باید بتوانند محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند، چه‌بهتر که محصولات و خدمات خود را با سود مناسب عرضه کنند، چراکه جریان ورود پول به سازمان می‌تواند انجام بسیاری از برنامه‌ها را محقق کند.

سازمان‌های موفق و پیشرو جهت رسیدن به این خواسته خود به دنبال ایجاد یک تیم فروش قوی و از همه مهم‌تر به دنبال یک مدیر فروش لایق هستند، مدیرفروش باید مانند یک رهبر و یا یک مربی رفتار کند، باید بتواند فرصت‌های ایجادشده را به‌خوبی شناسایی کرده و با اقدامات سریع از آنها نهایت استفاده را کند، همچنین باید بتواند تیم خود را به گونه ای مدیریت و هدایت کند که تک‌تک اعضا باانگیزه بسیار بالا کار کنند، ۹۵درصد موفقیت مدیران فروش به تیم فروش و نفرات آن بستگی دارد. مدیر فروش بامطالعه و بررسی دقیق بازار باید با ابزارهایی که در اختیار دارد طوری برنامه‌ریزی کند که مشتریان راضی و وفادار به سازمان روزبه‌روز بیشتر شوند، این مشتریان وفادار هستند که در بلندمدت می‌توانند سازمان را به اوج برسانند.

در این کتاب در خصوص نقشه راه موفقیت مدیران فروش توضیحات مفصلی ارائه‌شده است، به مطالعه این کتاب و انجام نکات و تمرینات آن می‌توانید به مدیر فروش موفق‌تری تبدیل شوید، یک تیم قوی بسازید و فروش را چند برابر کنید.

مؤسسهٔ فرهنگی هنری دیباگران تهران ناشر تخصصی مجتمع فنی تهران است. این انتشارات با شعارهای «یک کتاب می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.» و «هر کتاب دیباگران تهران، یک فرصت جدید شغلی و علمی» شروع به فعالیت کرده است. مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران بیش از ۴۰ سال سابقهٔ فعالیت در نشر آثار علمی دارد و با همکاری اساتید و متخصصان و مؤلفان و مترجمان حرفه‌ای و مشهور بیش از ۱۰۰۰ کتاب در حوزه‌های کامپیوتر و انفورماتیک و داده‌پردازی، برق و الکترونیک و مخابرات، تجارت الکترونیک، فناوری‌های نوین، گرافیک، مالتی مدیا، مدل‌سازی و سه‌بعدی، فنی، مهندسی، عمران، مکانیک، نرم‌افزارهای کاربردی، آموزش انواع مهارت‌های شغلی بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای، حسابداری، مدیریت و منابع انسانی، بازاریابی، آموزش علوم جدید برای فناوران جوان و نوجوانان، مکانیک خودرو، کتاب‌های کنکوری مقاطع مختلف تحصیلی (پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی و علوم دامی) و هنر ترجمه و تألیف کرده است.

خواندن کتاب مدیریت فروش حرفه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به فعالان حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۲ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
۶۶,۵۰۰
۳۰%
تومان