دانلود و خرید کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم) مهناز سیدالشهدایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم)

کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم) نوشتهٔ مهناز سیدالشهدایی و کامیار جدیدالسلام و فاطمه مهرابی و پریسا کوشکی و فاطمه مهرزاد و محدثه نوروزی است. نشر ماهتاب این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم)

کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم) که از پرستاری داخلی و جراحی سخن گفته، به قلم یک عضو هیئت‌علمی و تعدادی از دانشجویان رشتهٔ پرستاری نوشته شده است. گفته شده است ازآنجاکه دانشجویان به‌دنبال منابع مکمل کتاب‌های درس هستند، سعی شده در این کتاب با استفاده از علم فناوری این نیاز مرتفع شود؛ به این صورت که تصاویر موجود در متن کدگذاری شده و با کلیک بر روی آن می‌توان فیلم مربوط به آن تصویر را مشاهده کرد (با نصب اسکنر QR روی گوشی).

کتاب حاضر از توضیح درمورد سردرد یا سفالژیا آغاز شده و سپس از سکته‌های ایسکمیک و سکته‌های هموراژیک، اختلالات عصبی عفونی، فرایندهای خودایمنی، اختلالات اعصاب جمجمه‌ای و محیطی، اختلالات سیستم عصبی محیطی، تومورهای طناب نخاعی، دیستروفی‌های عضلانی، فتق دیسک کمری و... سخن گفته است.

خواندن کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ پرستاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پرستاری اعصاب (جلد دوم)

«درمان زودهنگام با عوامل حل کننده لخته یا ترومبولیتیک باعث میشود تا این سکته ها با نشانه های کمتر همراه باشند و ناتوانی های کمتری ایجاد کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان