دانلود و خرید کتاب خداحافظ اضطراب مارک لوک یر ترجمه سکینه رضایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خداحافظ اضطراب اثر مارک لوک یر

کتاب خداحافظ اضطراب

نویسنده:مارک لوک یر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خداحافظ اضطراب

کتاب خداحافظ اضطراب نوشتهٔ مارک لوک یر و ترجمهٔ سکینه رضایی و اعظم قربانی است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خداحافظ اضطراب

کتاب خداحافظ اضطراب از کنترل افسردگی، ترس، احساس گناه و همهٔ احساسات منفی با درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد سخن گفته است. این اثر با بیانی ساده و نگاهی جامع، مسئلهٔ احساسات و عواطف منفی، همچون اضطراب و افسردگی را از دریچهٔ درمانِ مبتنی بر پذیرش و تعهد یا همان ACT بررسی کرده است و در ادامه با استفاده از تمرینات ذهن‌آگاهی و پرورش دستگاه فکری به مخاطب کمک کرده تا شادی بیشتری را در زندگی تجربه کند. فصل‌های مختلف کتاب حاضر، با استفاده از تمرینات ذهنی به ما کمک خواهد کرد تا حضور خود را به لحظهٔ حال بازگردانیم و ضمن درک و پذیرش عواطف مثبت و منفی، به قدردانی و لذت بیشتری از لحظات زندگی برسیم. با کتاب خداحافظ اضطراب و نکات ویژه و جذاب آن همراه باشید. این کتاب اولین‌بار در سال ۲۰۱۱ میلادی وارد نشر جهانی شد.

خواندن کتاب خداحافظ اضطراب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خداحافظ اضطراب

«در اولین جلسه ملاقات، بِت برخی عوامل که تا حدی در این وضعیت مؤثر بوده‌اند را برایم بیان کرد. در دو سال گذشته آن‌ها به علت تغییر موقعیت شغلی همسرش از محل زندگی قبلی خود به شهر جدیدی نقل مکان کرده بودند. بِت این شهر را دوست نداشت و بسیار دلتنگ دوستانش بود. او برای اینکه بتواند خانواده و دوستانش را ملاقات کند، مجبور بود کیلومترها سفر کند و از آنجایی که اضطراب سفر داشت، این مسأله برایش بسیار دشوار بود. بِت در این شهر فقط توانسته بود شغل ساده‌ای در یک مرکز مخابرات به دست بیاورد. همچنین مشکلاتی که پسر 10ساله‌اش در مدرسه جدید داشت و دلتنگی‌های دختر 8ساله‌اش برای دوستانش موجب بدتر شدن اوضاع شد. در شرایط جدید، همسر بت هم مجبور بود به مأموریت‌ها و سفر‌های کاری بیشتری برود و به همین دلیل همه خانواده احساس ناراحتی و فشار زیادی می‌کردند. بِت احساس تنهایی، عدم اطمینان و ناامیدی نسبت به آینده خانواده‌اش داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۶۷۱٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان