دانلود و خرید کتاب مسئله عشق محمدعلی شایق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسئله عشق اثر محمدعلی شایق

کتاب مسئله عشق

معرفی کتاب مسئله عشق

کتاب مسئله عشق نوشتهٔ محمدعلی شایق و مریم زیلوباف است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از درمان شکست عشقی با رویکرد مهارت‌های مقابله‌ای سخن گفته است.

درباره کتاب مسئله عشق

کتاب مسئله عشق ابتدا کوشیده است ما را با معنا و مفهوم عشق آشنا کند. نویسنده‌ها به عشق از منظر روان‌شناسی نگاه کرده‌اند، نظریه‌های مرتبط از افرادی مانند اریک فروم را ارائه کرده‌اند و سپس به‌سراغ رویکرد درمانی مهارت‌های مقابله‌ای رفته‌اند. این کتاب در ادامه به مهارت‌های مقابله‌ای و شکست عشقی، مهارت‌های مقابله‌ای و به‌زیستی روان‌شناختی، مهارت‌های مقابله‌ای و افسردگی ناشی از شکست عشقی و مهارت‌های مقابله‌ای و ایده‌پردازی خودکشی ناشی از شکست عاطفی پرداخته است.

می‌دانیم که بحران خودکشی یا خودکشی بالفعل، به موقعیتی اشاره دارد که در آن فرد به‌شدت در افکار خودکشی غوطه‌ور است و تصمیم دارد خودش را از بین ببرد. بر اساس نظر مسئولین مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی این یک موقعیت اضطراری پزشکی به شمار می‌رود و باید به‌سرعت اقدام‌های لازم جهـت پیشگیری از چنین اتفاقی، به‌وسیلهٔ کادر متخصص صورت پذیرد.

خواندن کتاب مسئله عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مسئله عشق

«کسانی که به‌زیستی روانشناختی کمتری در مواجهه با پدیده شکست عشقی دارند مبتلا به تفکرات خطرناکی می‌شوند و افسردگی و ابتلا به افکار ناامیدانـه و حتی خودکشی برای شان قابل تصور است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان