دانلود و خرید کتاب نانومواد ترجمه مریم آذریان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نانومواد

ویرایش دوم کتاب نانومواد ترجمهٔ مریم آذریان و هدیه قورچیان و کیمیا مسیحا و آندیا وجدانی است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب نانومواد

کتاب نانومواد (ویرایش دومحاوی مقدمه‌ای بر سنتز، خواص و کاربردها است. این کتاب پس از مقدمه، درمورد نانومواد و نانوکامپوزیت‌ها، سطوح در نانومواد، سنتز فاز گازی نانوذرات، نانولوله‌ها و نانومیله‌ها و نانوصفحه‌ها، نانوسیالات، تبدیلات فازی نانوذرات، خواص مغناطیسی نانوذرات، خصوصیات نوری نانوذرات و خواص الکترونیکی و مکانیکی آن‌ها سخن گفته و مطالب خود را با توضیح ویژگی‌های نانومواد به پایان رسانده است. این اثر مقدمه‌ای است بر نانومواد که می‌توان آن را به‌عنوان کتاب درسی هم در نظر گرفت. این کتاب، محتوای واحد درسی «نانومواد برای مهندسان» است که در دانشگاه صنعتی گراتس در اتریش ارائه شده است.

خواندن کتاب نانومواد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی و علوم پایهٔ پزشکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نانومواد

«ذرات نانوکامپوزیت برای استفاده در زیست‌شناسی یا پزشکی. هسته‌ی سرامیکی این ذرات می‌تواند مغناطیسی یا لومینسانس باشد. پروتئین‌های مخصوص سلول یا تومور بر روی سطح ذره، که برای داشتن عملکرد مناسب ذره ضروری هستند، به یک لایه‌ی جفت کننده نیاز دارند؛ زیرا مستقیماً نمی‌توانند به سطح سرامیک متصل شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۳ صفحه

حجم

۲۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۹۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان