دانلود و خرید کتاب آیا می‌دانید (۲): عجیب ولی واقعی کاظم آموزگار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آیا می‌دانید (۲): عجیب ولی واقعی

«آیا می‌دانید (۲): عجیب ولی واقعی!» دایرة‌المعارف اطلاعات عمومی نوشته‌ی کاظم آموزگار(-۱۳۵۷) است. این کتاب مجموعه‌ای از اطلاعات شگفت‌آور اما واقعی در مورد جهان است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

"فرین سلاک" اهل کرواسی یکی از خوش شانس‌ترین انسان‌های روی زمین است. او که معلم موسیقی است در سال ۱۹۶۲ سوار بر قطار بود که قطار از ریل خارج شد و بسیاری از مسافران کشته و زخمی ‌شدند ولی تنها یک دست او شکست. یک سال بعد در هواپیما نشسته بود که ناگهان در هواپیما کنده شد، در این سانحه هوایی ۱۹ نفر مردند ولی او صدمه‌ای ندید. در سال ۱۹۶۶ اتوبوسی که وی در آن سوار بود از روی پل به درون رودخانه افتاد و چهار نفر کشته شدند ولی سلاک دوباره آسیبی ندید. در سال ۱۹۷۰ در حال رانندگی بود که اتومبیلش آتش گرفت ولی او به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند. سه سال بعد اتومبیل دیگر او نیز آتش گرفت ولی او فقط مقدار زیادی از موهایش را از دست داد. در سال ۱۹۹۵ دوباره از یک تصادف مهلک اتوبوس جان سالم به در برد. یک سال بعد هم در مسیری کوهستانی در حال رانندگی بود که اتومبیل از جاده منحرف شد و به سوی دره رفت ولی یک درخت جان او را نجات داد و اتومبیل روی شاخه‌های درخت لبه دره معلق ماند. جالب اینجاست که پس از این همه خوش‌شانسی، سلاک در سال ۲۰۰۳ در قرعه‌کشی برنده یک میلیون دلار هم گردید!!!

نظرات کاربران

بلاتریکس لسترنج
۱۳۹۸/۰۵/۲۷

بعضی از حقایقش کاملا اشتباه بود و باعث میشد به کتاب اعتمادی نباشه ۵۰ صفحه خوندم و دیگه ادامه نمیدم

ムოłЯ
۱۳۹۷/۱۲/۲۶

خیلی خوب بود من فقط خریدم ولی نخوندم باتشکر از دست اندر کاران و بچه های پشت صحنه

کاربر ۵۲۱۰۱۹۶
۱۴۰۱/۱۲/۱۵

خیلی اشتباه داره و ممکنه بجای اینکه یچیز یاد بگیرید،کم عقل تر شید مثلا میگه پلوتنیوم سمی ترین عنصر جهانه ولی رادیوم ۲۰۰برابر سمی تره

امیرعلی حاتمی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷

عالیه

شقایق
۱۳۹۹/۰۴/۱۶

کتاب خیلی قدیمی و پر از اشکال

کاربر 830658
۱۳۹۷/۱۲/۰۴

خیلی خیلی خوبه😍😍

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۷۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان