دانلود و خرید کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری سروش قشمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری اثر سروش قشمی

کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری

نویسنده:سروش قشمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری

کتاب «مدل سازی نیت خرید مشتری» نوشتۀ سروش قشمی است و انتشارات نمای علم آن را منتشر کرده است. 

درباره کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری

امروزه سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی ارتباطاتی، امری اجتناب‌ناپذیر محسوب می‌شود چرا که لازمۀ دستیابی و حفظ مزیت رقابتی در عصر ارتباطات است. هر مجموعۀ کارآمد و نتیجه‌گرا نیاز به ارتباطات بازاریابی مؤثر دارد. اگر شرکت‌ها در برقراری ارتباط با محیط درونی و بیرونی ضعیف عمل کنند بدون شک فرصت‌ها و توان رقابتی‌شان را از دست می‌دهند.

رویکرد مدرن در بازاریابی و رضایت‌مندی مشتری نیازمند این است که شرکت‌ها به مصرف‌کنندگان متصل باشند. امروزه بسیاری از شرکت‌ها و مجموعه‌ها مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش برای ایجاد رضایت مشتری را ارتباط با مشتری می‌دانند. پژوهشگران عقیده دارند که مشتریان ابتدا میزان انرژی ای که باید مصرف کنند، میزان تلاشی را که برای به‌دست‌آوردن یک محصول خاص و یا دریافت خدمات باید انجام دهند را بررسی می‌کنند. بعد از آن روشی را برای پروسۀ خرید انتخاب می‌کنند. به همین دلیل است که تبیین مفهوم بازاریابی، ارتباطات در جهت رضایت مشتریان و قصد خرید مجدد آنها حائز اهمیت است. در کتاب مدل‌سازی نیت خرید مشتری این فرایند مورد بررسی دقیق قرار گرفته است تا بتواند به پژوهشگران عرصۀ بازاریابی در ایجاد شادکامی و رضایت مشتریان کمک کند.

سروش قشمی کتاب مدل‌سازی نیت مشتری را در ۵ فصل ارائه کرده است و تلاش کرده با ارئۀ مفاهیم مورد نیاز و تأثیرگذار در جلب رضایت مشتری و ترغیب او برای خرید مجدد به بازاریابان و سازمان‌ها کمک کند. هر فصل شامل مقدمه،‌ مطالب و جمع‌بندی جداگانه است و این ویژگی در انسجام و فهم بهتر مطالب و اثربخشی آن مؤثر بوده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «مفاهیم و روش‌ها»، «مشتری و ارزش درک‌شده»، «ارتباط با مشتری»، «فصل چهارم دانش و نیت خرید مشتری» و «فصل پنجم: قصد خرید مجدد». 

خواندن کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزۀ کسب‌و‌کار، بازاریابان و مدیران شرکت ها و سازمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدل سازی نیت خرید مشتری

«فلیپ کاتلر بازاریابی را فعالیتی انسانی در جهت ارضای نیازها و خواسته‌ها از طریق فرایند مبادله می‌داند و یا برخی صاحب‌نظران بازاریابی را فرایند ارضای نیازها و خواسته‌های بشر تعریف می‌کنند تعاریف گوناگونی که تاکنون برای بازاریابی ارائه شده به مجموعه‌ای از فعالیت‌های هدفمند اشاره دارد که اهم آن را یافتن بازار، برآورده‌ساختن نیازهای موجود آینده، معرفی کالاها و خدمات، مزایا و ویژگی‌های آنها برای رفع نیازمندی‌های بشر و توزیع و فروش کالا برای رسیدن آن به دست مصرف‌کننده نهایی تشکیل می‌دهند. اما در این حال هر کدام از تعاریف فوق از یک بعد به تعریف بازاریابی پرداخته‌اند و به دلایلی چون تفاوت در نظام‌های ارزشی، فقدان نگاه سیستمی و تقلیل بازاریابی به رفع نیاز مشتری نمی‌توانند یک تعریف کامل باشند؛ لذا باید بازاریابی را باز تعریف نمود و آن را این‌چنین معرفی نمود: بازاریابی کلیه تلاش‌های نظام‌مند برای شناخت بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها باتوجه‌به نظام ارزشی و هدفهای سازمان است. تبلیغات منحصراً به کنترل عقیده با نمادهای مهم، یا به عبارت روشن‌تر به گزارش‌ها، شایعه‌ها، تصاویر و دیگر اشکال ارتباط اجتماعی اشاره دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان