دانلود و خرید کتاب زبان اتصال فیروزه کاظمی ترجمه پریوش صفایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زبان اتصال اثر فیروزه کاظمی

کتاب زبان اتصال

معرفی کتاب زبان اتصال

کتاب الکترونیکی «زبان اتصال» نوشتهٔ فیروزه کاظمی با ترجمه پریوش صفایی در انتشارات آئی‌سا چاپ شده است. این کتاب به بررسی روان‌تنی در روان‌شناسی و درمان‌های مبتنی بر این شیوه می پردازد و روش‌هایی غیر از حرف زدن تنها را گاهی مفیدتر می‌داند.

درباره کتاب زبان اتصال

کتاب فوق برای آن دسته از متخصصین و دانشجویانی مفید است که مشتاقند بیاموزند که چگونه قادر خواهند بود افراد دارای مشکلات جدی و آنانی که در برابر تغییر مقاومت می‌کنند را زمانی که در راستای تحقق اهدافشان در مددرسانی استفاده از کلمات و حرف زدن را بی‌نتیجه می‌بینند، تحت تأثیر قراردهند.

کتاب زبان اتصال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به روانشناسان، روانکاوان و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌شود. 

بخشی از کتاب زبان اتصال

عمل جراحی می‌خواهم در آغاز کتاب حکایتی واقعی از بخشی در زندگی خودم را که طی آن وجود توموری خوش‌خیم، منجر به عمل جراحی در سرم شد را با شما در میان بگذارم. قصدم از درمیان‌گذاشتن جزئیات تجربهٔ عمل جراحی‌ام با شما، سه چیز اساسی است؛ یکی این که شرایط زندگی‌ام را بهتر بشناسید، در وهلهٔ بعد به نظرم مهم است که نکاتی از تجارب زندگی شخصی‌ام و مشابهت‌هایشان با وضعیت خانواده‌هایی که تحت حمایت قضایی سازمان ما قرار می‌گیرند را برایتان بازگو کنم. هدف دیگرم این است که بدین ترتیب به شما شناخت بهتری نسبت به متد زبان اتصال و عواملی که موجب سوق‌دادنم به سمت ابداع این متد شدند را بدهم. ولی قبل از تعریف داستان عمل جراحی‌ام می‌خواهم متد زبان اتصال را برایتان شرح دهم. روش‌های مختلفی برای بالابردن بینش افراد و اطلاع‌رسانی به آنها وجود دارد. یکی از آن روش‌ها متد "زبان اتصال" است. زبان اتصال متدی است برای برقراری ارتباط با مردم از طریق نمادها، تصاویر، تجسم، تداعی، جایگزینی، مقایسه، تشبیه، روایتگری یا داستان‌سرایی و... باهدف بالابردن بینش و آگاهی افراد که البته ایده‌آل این است که در نهایت، این بصیرت موجب تغییر رفتار ناسازگار فرد به رفتار سازگارتر گردد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان