دانلود و خرید کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان محبوبه شاه حیدری پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان اثر محبوبه شاه حیدری پور

کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان

معرفی کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان

کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان نوشتهٔ محبوبه شاه حیدری پور است که به واکاوی اثر شوخ‌طبعی بر بازدهی و عملکرد کارکنان می‌پردازد. این کتاب را انتشارات آذرفر منتشر کرده است.

درباره کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان

وقتی صحبت از کار کردن و حضور در محل کار به میان می‌آید، عموماً تصویری جدی و رسمی در ذهنمان تداعی می‌شود و این‌طور گمان می‌کنیم که کارمند موفق کسی‌ست که فقط و فقط بر روی کارش متمرکز است و هیچ تفریح و تنوع سالمی در محل کارش ندارد. این در حالی است که شوخ‌طبعی و مزاح در روابط انسانی می‌تواند سبب نزدیکی و صمیمیت افراد با یکدیگر و درنتیجه افزایش سطح انرژی و انگیزهٔ کارکنان شود و حس برخورداری از امنیت عاطفی و حمایت روانی در محل کار را در کارکنان برانگیزد. محبوبه شاه حیدری پور در کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان، طی ۳ فصل به بررسی و واکاوی شوخ‌طبعی و آثار آن بر عملکرد و رضایت شغلی کارکنان پرداخته و پژوهش‌های داخلی و خارجی در این حوزه را نیز مورد بررسی قرار داده تا تحقیقی نسبتاً جامع به خوانندگان علاقه‌مند به این مباحث ارائه دهد.

خواندن کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان

مطالعهٔ این کتاب را به مدیران و کارکنانی که به افزایش میزان بهره‌وری عملکرد کاری خود می‌اندیشند و نیز پژوهشگران حوزهٔ روان‌شناسی و رفتارشناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تاثیر شوخ طبعی مدیران بر عملکرد شغلی کارکنان

«امروزه شوخ‌طبعی به‌عنوان یکی از مفاهیم مهم رفتار سازمانی توجه بسیاری از محققین را به خود جلب کرده است. شوخ‌طبعی ترکیبی از وجود عواطف مثبت، نبود عواطف منفی و رضایت از زندگی است. شوخ‌طبعی می‌تواند نقش مؤثری در زندگی افراد داشته باشد و باعث توسعهٔ حس قدردانی، آرامش درونی و احساس رضایت و علاقه به خود و دیگران گردد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان