دانلود و خرید کتاب مسجدی ها ابوالفضل گران
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مسجدی ها اثر ابوالفضل گران

کتاب مسجدی ها

معرفی کتاب مسجدی ها

کتاب مسجدی ها نوشتهٔ ابوالفضل گران و  فاطمه سادات سیدعسگری و حاصل گردآوری امین ماکیانی است. انتشارات امتداد دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد الگونگاری حلقهٔ میانی موفق با محوریت گروه‌سازی و شبکه‌سازی محله‌محور سخن گفته است.

درباره کتاب مسجدی ها

کتاب مسجدی ها از جوانی حکایت کرده است که محوریت زندگی و فعالیت‌هایش را در تنها مسجد شهر قرار داد؛ روزی با دوستانش هم‌قسم شدند که هیئتی را برپا کنند و تا عمر دارند، پای این علم بمانند. روزی دیگر نیز عهده‌دار راه‌اندازی مرکز نیکوکاری شد و سال‌های بسیاری را در تلاش برای بازکردن گره از کار نیازمندان و کمک‌رسانی هدفمند گذراند. ابوالفضل گران با دیدن نوجوانانِ سرگردانی که محل و همتی برای تربیت آن‌ها نبوده است، بیش از پیش دغدغهٔ نوجوانان شهر را در خود دید و توان خویش را بر کار تربیتی روی آنان گذاشت؛ نوجوانانی که چند سال بعد، آوازهٔ مسجد را به گوش همهٔ مردم شهر رساندند و با کارهای گروه جهادی خود، واژهٔ « مسجدی‌ها» را بر سر زبان‌ها انداختند. مجموعه فعالیت‌های آن‌ها سبب اعتمادزایی شد و نوع تعاملات آن‌ها، روزبه‌روز مشارکت‌های مردمی را افزایش داد تا جایی که شبکه‌ای از نیروی انسانی شکل گرفت و آن‌ها را سازماندهی کرد.

خواندن کتاب مسجدی ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد الگونگاری حلقهٔ میانی موفق با محوریت گروه‌سازی و شبکه‌سازی محله‌محور پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۴۷,۲۰۰
تومان