دانلود و خرید کتاب با مردم محمدجعفر دوستدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با مردم اثر محمدجعفر دوستدار

کتاب با مردم

گردآورنده:امین ماکیانی
امتیاز:
۵.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب با مردم

کتاب با مردم نوشتهٔ محمدجعفر دوستدار و حاصل گردآوری امین ماکیانی است. انتشارات امتداد دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد الگونگاری حلقهٔ میانی موفق با محوریت شبکه‌سازی و راهبری گروه‌های مردمی اجتماعی سخن گفته است.

درباره کتاب با مردم

بعضی باور دارند که از ابتدای انقلاب ۱۳۵۷ در هر زمینه‌ای که به مردم اعتماد و کارها به‌دست آن‌ها سپرده شده، اتفاقات بی‌نظیری رقم خورده است. در هر کدام از عرصه‌ها یا حوزه‌ها، هر گاه مردم را در کار دخیل کرده‌اند، نتیجه اثربخش بوده است. محمدجعفر دوستدار کسی است که میدان عمل را به مردم سپرده است. کتاب با مردم که حاصل ساعت‌ها مصاحبه با محمدجعفر دوستدار است، به تجربه‌نگاری فعالیت‌های مختلف او پرداخته است. ویژگی مشترک عموم آن‌ها ایفای نقش توسط مردم است. از «روایت احرار» در حوزهٔ پیشگیری، درمان و صیانت در زمینهٔ اعتیاد گرفته تا «چهارشنبه‌های طلایی» و «دوشنبه‌های حسینی» در حوزهٔ امر به معروف و نهی از منکر. از «مادرترها» در حوزهٔ تبلیغ فرزندآوری تا «ماه مهمانی خدا» در ترویج فرهنگ روزه‌داری. این کتاب به او و فعالیت‌هایش پرداخته است.

خواندن کتاب با مردم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد الگونگاری حلقهٔ میانی موفق با محوریت شبکه‌سازی و راهبری گروه‌های مردمی اجتماعی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۲/۰۴/۱۴

بسیار عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۷,۳۰۰
تومان