دانلود و خرید کتاب کتاب آبی (مارکتینگ) وحید بهنام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب آبی (مارکتینگ) اثر وحید بهنام

کتاب کتاب آبی (مارکتینگ)

معرفی کتاب کتاب آبی (مارکتینگ)

کتاب آبی (مارکتینگ) به قلم وحید بهنام و رضا فضلعلی نوشته شده است و انتشارات خط آخر آن را روانۀ بازار کرده است. این کتاب نکاتی کلیدی ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را در کسب‌وکار به کار برد و همچنین شیوه‌های مختلف جذب مشتری و رقابت در بازار را آموزش می‌دهد.

درباره کتاب آبی (مارکتینگ)

آیا از نیازها و خواسته‌های مشتریان خود اطلاع دارید؟ آیا فکر می‌کنید مشتریان شما به محصولاتی که عرضه می‌کنید اعتماد دارند؟ آخرین‌باری که مشاهده کردید یک مشتری دربارۀ محصول یا خدمات شما نظر دهد چه زمانی بود؟ آیا او از محصول راضی بود یا ناراضی؟ پاسخ تمامی این سوالات را در بازاریابی می‌توان پیدا کرد. این نحوۀ بازاریابی شما است که تعیین می‌کند آیا شرکت شما به موفقیت دست پیدا می‌کند یا خیر. بازاریابی ابزاری است که برای ایجاد و حفظ تقاضا، ارتباطات، شهرت، رقابت و موارد دیگر استفاده می‌شود و بدون آن، احتمالا کسب‌وکار شما تعطیل می‌شود. بازاریابی روشی بسیار موثر برای جذب مشتریان است. بازاریابی همچنین به ایجاد و حفظ شهرت کسب‌وکار شما کمک می‌کند و رشد و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. بازاریابان از راهبردهای ارتباط موثر، برندسازی و روابط عمومی قوی استفاده می‌کنند تا اطمینان پیدا کنند که طول عمر یک کسب‌وکار تا زمانی طولانی حفظ می‌شود.

در بازار رقابت بسیار سختی وجود دارد و یک صاحب کسب‌وکار باید چیز متفاوتی ارائه دهد تا مشتریان را جذب و آن‌ها را متقاعد به خرید محصولات خود کند. به طور مثال، مشتریان خود را می‌توانید از تخفیف‌ها و سایر ترفندهای رقابتی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، مطلع کنید. باید راه‌هایی پیدا کنید تا در ذهن مشتری باقی بمانید و ماندگار شوید. باتوجه به فضای پیچیده و پر از چالش کسب‌وکار، خواندن این کتاب به بالا بردن اطلاعات در این زمینه کمک می‌کند. کتاب آبی (مارکتینگ) با زبانی ساده، مفاهیم بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را توضیح می‌دهد و نمونه‌هایی از تجربیات عملی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. 

خواندن کتاب آبی (مارکتینگ) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به صاحبان کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب آبی (مارکتینگ)

«بازاریابی قوی‌ترین ابزاری است که یک برند می‌تواند برای ارائه تصویر خود و تعامل با مشتریان از آن استفاده کند. بازاریابی فرصت‌های بازار را شناسایی و استراتژی‌های مناسبی را برای استفاده از آن فرصت‌ها ارائه می‌کند. یک کسب‌وکار مناسب برنامه بازاریابی را اجرا کرده و به‌طور مستمر اثربخشی آمیخته بازاریابی را ارزیابی می‌نماید. مسئولین بازاریابی باید درک خوبی از مفاهیم و شیوه‌های مختلف در بازاریابی، ارتباطات و مهارت‌های تحلیلی و همچنین توانایی حفظ ارتباط موثر با مشتریان را داشته باشند. به کار بردن تکنیک‌های بازاریابی کمک می‌کند تا افزایش فروش تجربه شود. همچنین باعث افزایش اعتبار و ارزش برند شده و درنهایت تصویر برند ارتقاء یابد. درک و استفاده از تکنیک‌های بازاریابی هم برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و هم برای فعالان این حوزه از جمله بازاریابان ضروری و لازم الاجرا می‌باشد. استفاده از ابزارهای مارکتینگ سبب می‌شود تا انجام مسئولیت‌ها و برنامه‌ها با سهولت بیشتری قابل انجام باشد. مهم نیست که از کدام برنامه استفاده می‌شود، تنها لازم است که کارایی ابزارهای بازاریابی به اثبات برسد. باید توجه داشت که در استفاده از ابزارهای بازاریابی نمی‌توان استفاده از یک تکنیک خاص را به همه پیشنهاد داد.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۷۰۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان