دانلود و خرید کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه های پزشکی محسن فارسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه های پزشکی اثر محسن فارسی

کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه های پزشکی

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه های پزشکی

کتاب الکترونیکی «مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه های پزشکی» نوشتهٔ محسن فارسی و وحید یگانه و معصومه پاشاپور است که انتشارات آموزش‌های بنیادی آن را به چاپ رسانده است.

درباره کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه‌های پزشکی

اقتصاد یکی از مهم‌ترین ارکان هر کسب‌وکاری است و همین امر باعث شده که جامعهٔ آزمایشگاهی هم برای اینکه بتواند در این محیط به کسب‌وکار بپردازد و خدماتی به جامعه ارائه دهد از کارشناسان حوزهٔ اقتصاد کمک بگیرد. با گسترش آزمایشگاه‌های شرکتی و رقابت بین کارخانه‌های آزمایشگاهی این نیاز بیشتر شده است. آگهی‌ها و درخواست‌های بی‌شمار مدیران آزمایشگاه‌ها برای استخدام نیروی مارکتینگ و ویزیتور آزمایشگاه در فضای اینترنت و مؤسسات کاریابی از جمله انگیزه‌هایی است که گروهی از فعالان بازاریابی در جامعه پزشکی را بر آن داشته است که برای سهولت مدیران و بازاریابان این حوزه، کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه‌های پزشکی را به رشتهٔ تحریر درآورند.

دلیل دیگر نگارش کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه‌های پزشکی این است که مدیران آزمایشگاه‌ها برنامهٔ مشخصی برای بازاریابان این حوزه ندارند و وقتی چنین افرادی را به خدمت می‌گیرند با مسائلی همچون عدم شرح وظایف، میزان حقوق دریافتی، ارزیابی نتایج درست فعالیت‌ها، چگونگی روند فعالیت‌های هر بازاریاب، نحوهٔ گزارش‌دهی و میزان دسترسی آن‌ها به اطلاعات آزمایشگاه روبه‌رو می‌شوند که پاسخ درستی برای این سؤالات ندارند و مشکل‌ساز می‌شوند. حتی برخی مواقع عدم تعریف درست از بازاریاب باعث می‌شود که بین هر ۲ طرف بحث و دلخوری پیش بیاید. به همین دلیل به یک منبع نیاز هست که با استناد به آن مدیران توقعشان از بازاریاب‌ها را بدانند و برای بازاریابان هم بستری مناسب ایجاد شود که به ادامهٔ همکاری علاقه‌مند و امیدوار باشند.

در فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه‌های پزشکی دربارهٔ مفاهیم بازاریابی صحبت شده است.بخش‌های پایانی این فصل به بازاریابی در آزمایشگاه پرداخته است. فصل دوم به معرفی مدیر بازاریابی و توانایی فردی و مهارت‌هایی که نیاز هست که یک مدیر بازاریاب داشته باشد، اختصاص دارد. فصل سوم به برنامهٔ بازاریابی همچون تحقیقات بازار، تعیین جامعهٔ هدف، هدف‌گذاری بازار، ایجاد مزیت رقابتی در آزمایشگاه و... می‌پردازد. فصل چهارم تکنیک‌های بازاریابی و انواع بازاریابی در دنیای مدرن را بازگو می‌کند. فصل پنجم تعریف و عملکرد CRM و CEM در سیستم را ارائه می‌دهد و نقش این نرم‌افزارها در بازاریابی آزمایشگاه را بررسی می‌کند. فصل ششم شامل بررسی تعامل مشتریان داخلی آزمایشگاه با کارکنان و سهام‌داران و مدیران بازاریابی است.

کتاب مدیریت بازاریابی در آزمایشگاه‌های پزشکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران و مسئولان و بازاریاب‌های آزمایشگاه‌ها مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۷ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان