دانلود و خرید کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان جین تینگل برودریک ترجمه شهناز راستگو
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان اثر جین تینگل برودریک

کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان

معرفی کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان

کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان نوشتهٔ جین تینگل برودریک و سئونگ بوک هونگ و ترجمهٔ شهناز راستگو است. انتشارات نمای علم این کتاب راهنما را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان

کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان درمورد استفاده از چرخهٔ تحقیق برای برنامه‌ریزی درسی سخن گفته است. این کتاب روشی را در اختیار تسهیل‌گران و مربیان حوزهٔ کودک قرار داده که با استفاده از آن می‌توان از کنجکاوی و پرسشگری کودکان برای یادگیری آن‌ها بهره گرفت. نویسنده‌های این اثر، هر دو از استادان برجستهٔ تربیت و آموزش کودکان در دانشگاه‌های آمریکا هستند. این دو در کتاب حاضر روشی سیستماتیک برای طراحی برنامه‌ای درسی از خلال پرس‌وجوهای کودکان، آنچه آن‌ها را به تعجب وامی‌دارد و آنچه می‌خواهند از آن سر در بیاورند، ارائه کرده‌اند. با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید استراتژی‌های جذاب و کارآمدی را برای طراحی یک محیط کلاس درس پویا در ابتدای سال تحصیلی فرا بگیرید. نویسندگان در هر فصل از کتاب، معلمان را راهنمایی می‌کند تا تفکرات خود را از طریق مراحل پنج‌گانهٔ چرخهٔ تحقیق، مستندسازی کنند و آن‌ها را در طراحی برنامهٔ درسی خود به کار گیرند. «برنامهٔ درسی اضطراری» شیوه‌ای جذاب و مؤثر برای یادگیری کودکان خردسال و روشی لذت‌بخش برای آموزش مربیان و تسهیلگران حوزهٔ کودک توصیف شده است. نویسندگان این کتاب، این اصطلاح را در سراسر کتاب حاضر و برای توصیف برنامه‌ای درسی به کار می‌برند که بر اساس تفکر و تحقیق معلمان درمورد معنای بازی و اکتشاف کودکان و توسعهٔ مراحل یادگیری از طریق پرسش و پاسخ با کودکان طراحی شده است.

خواندن کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به معلم‌ها، مربی‌ها و تسهیل‌گرهای کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از علاقه کودکان تا تفکر کودکان

«اگر در برنامه‌ریزی‌تان، ایده‌ای را دنبال می‌کنید که واضح‌تر می‌شود یا محتوای بیشتری را با هم مرتبط می‌کند، احتمالاً به دنبال یک رشته تحقیق هستید - راهی برای یادگیری. به عنوان مثال، هنگامی که کودکان شروع به استفاده از اصطلاح گروه موسیقی در طول فرآیندهای کاوش در تک تک سازهای بلوگرس و قدیمی کردند و سپس خود را به عنوان یک گروه موسیقی در طول قسمت‌های بازی وانمودی معرفی کردند، معلمان متوجه شدند که ایده‌های کودکان فراتر از تمرکز بر سازهای فردی جهت یافتن ایده‌هایی در مورد ساز و نوازنده هستند. معلمان یک رشته تحقیق در حال ظهور را تشخیص دادند – "گروه موسیقی چیست؟" - که آن‌ها می‌توانند برای کمک به کودکان در پاسخ به این سوال برنامه ریزی کنند.

هر رشته یک عمق خاص ایجاد می‌کند و هم کودکان و هم معلمان را به دنبال درک عمیق‌تر یک مشکل می‌کشاند. رشته‌ها موقعیت‌هایی هستند که در آن کودکان می‌خواهند بر مهارت‌ها مسلط شوند و نظریه‌های خود را به چالش بکشند. به عنوان مثال، دنبال کردن موضوع "گروه موسیقی چیست؟" کودکان را وادار کرد تا وانمود کنند گروه‌هایی تشکیل می‌دهند و با سازهای ساختگی اجرا می‌کنند، با گروه‌های موسیقی با استفاده از چهره‌های کوچک اعضای گروه در یک منطقه کوچک بلوک، سناریوهایی را خلق می‌کنند و صحنه‌ها و مکان‌هایی را برای گروه‌ها ایجاد می‌کنند. آن‌ها از ساخت و ساز گسترده‌ای از یک شهر در منطقه بلوک استفاده کردند تا یک موضوع جدید تحقیق را کشف کنند، "از کجا گروه‌های موسیقی را پیدا کنیم؟ " این ساخت و ساز کاوش ساختمان‌ها و سازه‌ها را با مطالعه بلوگرس در هم آمیخته است. در نتیجه این تجربیات متنوع، کودکان تفکر خود را رسمی کردند تا ایده‌های خود را در مورد گروه‌های موسیقی بهتر بیان کنند. آن‌ها می‌توانند به طور خاص بیان کنند که یک گروه بلوگرس معمولی دارای پنج ساز است: بانجو، کمانچه، ماندولین، باس و دوبرو.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان