دانلود و خرید کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد امیرحسین باوفا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد اثر امیرحسین باوفا

کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد

کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد؛ رویکرد پژوهشی نوشتهٔ امیرحسین باوفا و ویراستهٔ پروین قنبرپور سعادتلو است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد

کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد به صورت خاص برای دو گروه تدوین و نگاشته است. برای مدیران دیوان محاسبات کشور که باید در خصوص اجرای حسابرسی عملکرد تصمیم بگیرند که این دیوان به چه نوع راهبردهایی نیاز دارد و چه میزان زمان و هزینه باید صرف کنند تا با اجرای آن راهبردها به اهداف و چشم‌انداز مطلوب دست یابند و برای پژوهشگران، دانشجویان و سایر کسانی که علاقه‌مند به یادگیری و انجام پژوهش در حوزه حسابرسی عملکرد هستند.

 ازاین‌رو کتاب حاضر در قالب هفت فصل و به شرح زیر پاسخگوی این نیاز است:

کتاب با تشریح مفهوم و انواع حسابرسی در فصل اول شروع شده است، در این فصل مفاهیم گوناگون حسابرسی و انواع مختلف آن شامل حسابرسی مالی، رعایت، داخلی، عملیاتی و عملکرد تشریح شده است. حسابرسی میزان مطابقت ادعاها را با حقایق بررسی می‌کند و نتایج را با رعایت بی‌طرفی و بیان صادقانه برای ذینفعان ارائه می‌نماید.

در فصل دوم با توجه به محوریت کتاب که حسابرسی عملکرد است، تاریخچه، مفهوم، دیدگاه‌های مختلف، کاربردها، اهداف این شیوه حسابرسی تشریح شده است و با توجه به ارتباط نزدیک که حسابرسی عملکرد از لحاظ مفهومی و عملی با حسابرسی عملیاتی دارد وجوه تمایز این دو نوع حسابرسی بحث شده است. حسابرسی عملکرد بررسی مستقل کارایی و اثربخشی اقدامات، برنامه‌ها و دستگاه‌های دولتی است که با توجه به صرفه اقتصادی انجام می‌شود و هدف آن راهبری به‌سوی اصلاح امور است.

در فصل سوم مبانی مدیریت راهبردی با هدف آشنایی با شیوه شناسایی عوامل راهبردی و تدوین راهبردها تشریح شده است. مطالب این فصل به عنوان مقدمه‌ای برای آشنایی با چگونگی شناسایی راهبردهای حسابرسی عملکرد است.

در فصل چهارم روش پژوهش شناسایی عوامل راهبردی و تدوین راهبردهای حسابرسی عملکرد برای دیوان محاسبات کشور ارائه شده است و چگونگی مراحل انجام پژوهش و قلمروهای مکانی، زمانی و موضوعی پژوهش، جامعه و نمونه آماری و مفاهیم عملیاتی بحث شده است.

در فصل پنجم نتایج و یافته‌های توصیفی ارائه شده است، این فصل شامل تشریح ویژگی‌های جمعیت‌شناختی نمونه آماری از ابعاد جنسیت، مدرک تحصیلی، میزان سابقه کاری، میزان سابقه مدیریت و رشته تحصیلی است که در قالب جدول و نمودار ارائه شده است.

در فصل ششم عوامل راهبردی حسابرسی عملکرد در دیوان محاسبات کشور تشریح شده است، در این فصل چگونگی شناسایی عوامل راهبردی و کسب اطمینان از صحت آن، طبقه‌یندی عوامل راهبردی در قالب نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها، ارتباط میان عوامل راهبردی بر اساس تحلیل ساختاری–تفسیری، مدل ساختاری–تفسیری و تحلیل میک‌مک عوامل راهبردی حسابرسی عملکرد در دیوان محاسبات کشور ارائه شده است.

در فصل هفتم راهبردهای حسابرسی عملکرد در دیوان محاسبات کشور تشریح شده است، در این فصل چگونگی شناسایی راهبردها بر اساس تکنیک سوات، تعیین راهبردهای مبنأ و باقی‌مانده، کشف ارتباط میان راهبردها بر اساس تحلیل ساختاری–تفسیر، مدل ساختاری–تفسیری و تحلیل میک‌مک راهبردهای حسابرسی عملکرد در دیوان محاسبات کشور ارائه شده است.

کتاب بر اساس واقعیت‌ها و وضعیت حسابرسی عملکرد در دیوان محاسبات کشور تألیف و تلاش شده تمامی عوامل مؤثر بر اجرای حسابرسی عملکرد شناسایی و به صورت مطلوب در قالب نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها در ماتریس سوات جایگاه یابند.

خواندن کتاب مدیریت راهبردی حسابرسی عملکرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالبی که در این کتاب آورده شده است مدیران دیوان محاسبات کشور، دستگاه‌های نظارتی و اجرایی، دانشجویان، پژوهشگران، برنامه‌ریزان و سایر علاقه‌مندان را با عوامل راهبردی و راهبردهای حسابرسی عملکرد آشنا و آماده می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۶ صفحه

قیمت:
۴۳,۰۰۰
تومان