دانلود و خرید کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم) حمیدرضا حیدری نژاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم) اثر حمیدرضا حیدری نژاد

کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم)

معرفی کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم)

کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم) نوشتهٔ حمیدرضا حیدری نژاد و ویراستهٔ زهرا ابراهیمی مقدم است و انتشارات متخصصان آن را منتشر کرده است. این کتاب داستانی جذاب و علمی تخیلی است که شما را با خود همراه می‌کند.

درباره کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم)

همه چیز برای راوی داستان از فروردین ۱۳۵۱ در مراغه شروع می‌شود. وقتی راوی سرباز بوده و در یک اتاق زندگی می‌کرده و ساعات زیادی را نگهبانی می‌داده. . عصر یک روز به خانه برمی‌گردد و پس از یک استراحت کوتاه طبق معمول مشغول مراقبه و تمرکز می‌شود. همان طور که نشسته مشغول تمرکز است یک‌مرتبه ناخودآگاه از جای خود بلند می‌شود و می‌ایستد ولی یک حال عجیبی در او بروز می‌کند برمی‌گردد و به پشت‌سر خود نگاه می‌کند، صحنه عجیبی می‌بیند او خودش را می‌بیند که نشسته‌ است و همان طور مشغول مراقبه است از در اتاق بیرون می‌رود اما راهرو همیشگی وجود ندارد یک باغ است که یک درخت بزرگ آنجا قرار دارد به ناگاه می‌بیند یک فردی بالباس سفید اما عجیب به‌طرف او می‌رود وقتی نزدیک او می‌شود می‌بیند که قدی بسیار بلند دارد و حدود ۳۰ سانت از او بلندتر است. با مهربانی به من می‌گوید روز سیزدهم یک مطلب مهمی به او گفته می‌شود کاملاً آماده آن روز باشد چون خیلی مهم هست. در همین موقع از او دور می‌شود و سپس ناپدید می‌شود.

این اتفاق اولین برخورد او با فرازمینی‌ها بوده و راوی وارد ماجرای حیرت‌انگیز می شود و باید از پس اتفاقاتی که سر راهش قرار می‌گیرد بربیاید. 

خواندن کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان‌های علمی تخیلی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تماس با فرازمینی ها (جلد سوم)

«ساعت چهارده و بیست دقیقه پرواز داشتم به جزیره کیش از طرف آلفا پیام آمد پروازت را کنسل کن، مطالب مهمی پیش آمده. ساعت ۱۲ ظهر بود که پروازم را به جزیره کیش کنسل کردم.

روز بعد ساعت ۱۰ صبح تماسم برقرار شد مووینا و کاترین جلوی من ایستاده بودند خیلی خوشحال شدم که بعد از مدتی مووینا را می‌دیدم هردو با لبی خندان به یکدیگر خوش‌آمد گفتیم مووینا گفت به اتفاق راهی سیاره آلفا می‌شویم چون مدیر اعظم می‌خواهند مطالب مهی را که پیش آمده در جلسه مدیران مطرح کنند. ما در یک چشم به هم زدن در محوطه ساختمان مدیریت بودیم. مووینا گفت در این جلسه مدیر اعظم جی پی هم حضور دارد و همگی در بعد ششم در سالن کنفرانس هستند. ما هم وارد سالن شدیم

و در محلی که برایمان فراهم بود نشستیم. ابتدا مدیر اعظم به من خوش‌آمد گفت و از بقیه بابت لحظاتی که جهت شروع جلسه تأخیر افتاد پوزش خواست. در این جلسه حدود ۱۲ نفر شرکت داشتند ۵ نفر از سیاره جی پی و ۷ نفر از سیاره آلفا. سپس مدیر اعظم این‌طور شروع کرد، موضوع مهمی در سیاره زمین پیش‌آمده و این اتفاق ممکن هست هر آن به یک جنگ اتمی بدل شود. ناظرین ما کاملاً در جریان اتفاقات رخ داده هستند. آن‌طور که در حافظه سیاره آلفا محفوظ هست پانزده هزار سال پیش ابتدای حرکت به‌سوی یک جنگ اتمی به همین نحو آغاز شد و اکنون آن‌طور که به نظر می‌رسد در سیاره زمین در حال اتفاق افتادن است. تعدادی از دو کالبدی‌های سیارات استیگما و گاما که در رأس بعضی از کشورهای قدرتمند قرار گرفته‌اند کنترلشان ازدست‌رفته و تمام جنگ‌افزارهای اتمی خود را به‌طرف هم نشانه گرفته‌اند. ابتدا فردی از رهبران سرزمینی در شمال سیاره با محاسباتی که توسط مشاورینش صورت گرفت به یک کشور همسایه حمله کرد و سپس کلیه سرزمین‌های دیگر علیه آن‌ها به پا خواستند. زمانی که آن‌ها دیدند آن‌طور که محاسبه کرده بودند به اهدافشان نرسیدند ناگزیر سلاح‌های اتمی خود را به حالت آماده‌باش قرار دادند.

سپس تمام کشورهای واقع در قاره شمالی موشک‌های اتمی خود را به‌صورت آماده قرار داده و کشور حمله کنند را نشانه رفته‌اند؛ آمریکا، روسیه و چین را نشانه گرفته و زیردریایی‌های اتمی خود را در حال قرار دادن در مکان‌های مناسب می‌باشند. تمام سرزمین‌های دارای سلاح اتمی یکدیگر را نشانه گرفته و در حال آماده‌باش قرار دارند تمام این اتفاقات از نظر مردمان زمین مخفی نگاه داشته شده زیرا آگاهی آن‌ها از این اتفاقات باعث وحشت گردیده اقتصاد ضعیف بعد پنجمی را به خطر خواهد انداخت، مردم جهت تهیه مواد غذایی به فروشگاه‌ها هجوم خواهند آورد، دارو بسیار کمیاب خواهد شد و احتمال شورش در تمام کشورها بسیار محتمل می‌باشد. احتمالاً قبل از اینکه جنگی هم شروع شود امکان دارد در اثر اغتشاش حدود میلیون‌ها نفر کشته شوند.

در این حین مدیر اعظم جی پی گفت چرا مدیران اعظم استیگما و گاما هیچ حرکتی جهت کنترل دو کالبدی‌های خود نمی‌کنند. من با عرض پوزش گفتم آن‌طور که ما در مذاکرات حضور داشتیم قرار شد آن دو سیاره دیگر هیچ ناظری به زمین ارسال نکنند، به خاطر این موضوع آن‌ها هیچ‌گونه اطلاعی از وضعیت به وجود آمده در زمین ندارند. مووینا گفت درست است که آن‌ها ناظر ندارند اما توسط اطلاعاتی که از چشم گوش و گفتگوهای دو کالبدی‌های خود دریافت می‌کنند در جریان این اتفاقات قرار گرفته‌اند ولی آن‌ها تصور می‌کنند ما با جنگ اتمی در زمین موافق هستیم. ما باید هرچه زودتر آن‌ها را آگاه کنیم چون ممکن هست هرلحظه یک اتفاق غیرقابل‌پیش‌بینی روی دهد.»

نقاب نامه ها
آرش رمضانی
دایرةالمعارف‌ها؛ جلد چهارم
حمید محسنی
برکت
ابراهیم اکبری دیزگاه
مدل عملکرد سازمانی در سازمان دیجیتال
زهره نمکی
ماورای ذهن رو بشناس!
موسی زمان‌زاده
آزادی را فریاد کن
جان بریلی
مرغ دریایی به عقب پرواز می کند
پویه خوشخو
حرص نخور بابا
زهره زاهدی
اخلاق در سیاست
مهدی محمدزاده
ناپیدای درون
کیانا حاج‌دولت
سوار بر اسب باد
بهروز رضایی کهریز
خواب در آثار شاعران ایران و نقاشان جهان
پدرام حکیم زاده
امروز چه حسی دارم؟
انتشارات دی کی
منتخب مندل ـ فصل ۸۵ ـ مدیاستینیت
عالیه خباز
پیش بینی وضعیت سهام در آینده و نکات کلیدی سرمایه گذاری موفق
مینوش حسینی
ما در عکس، زیر باران گم شده بودیم
فریاد شیری
زایو
مصطفی رضایی کلورزی
چشمان تاریکی
دین کونتز
داس مرگ
نیل شوسترمن
نبرد با ابرسیستم
حمیدرضا رضوانی‌اول
توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه
مریم صرافین
ابر تندر
نیل شوسترمن
ایذا
مصطفی رضایی کلورزی
پژواک
نیل شوسترمن
قهرمان من، تویی!؛ قصه مبارزه با کرونا برای کودکان
سازمان بهداشت جهانی گروه سلامت روان
پاتروس
حمیدرضا رضوانی اول
سفر به مرکز زمین
سامان قلیچ‌خانی
پخت‌وپز جادویی با هری پاتر
دینا باکولز
دسته‌ گلی برای الجرنون
دنیل کیز
تاریک روشنا
آرمان آرین
پادشاه کوتوله و چهل درد سر بزرگ
مهدی میرکیایی
حصار
محمدعلی میقانی
نجات بزرگ
مهدی بصیرت‌نیا
دختری که ماه را نوشید
کلی بارن‌هیل
ربات آدم کش؛ جلد اول
مارتا ولز
ارتقا
بلیک کراوچ
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

حجم

۵۷۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۳ صفحه

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان