دانلود و خرید کتاب کابینت آشپزخانه امیر اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کابینت آشپزخانه اثر امیر اردلان

کتاب کابینت آشپزخانه

انتشارات:نشر پرتا قلم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کابینت آشپزخانه

کتاب کابینت آشپزخانه نوشتهٔ امیر اردلان و حامد مهردادیان است. نشر پرتا قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از بهینه‌سازی فضا و جذابیت دکور آشپزخانه سخن گفته است.

درباره کتاب کابینت آشپزخانه

گفته شده است که امروزه به‌دلیل شرایط دشوار اقتصادی، افزایش جمعیت در شهرهای کلان و کوچک‌ترشدن ساختمان‌های مسکونیْ اغلب آشپزخانه‌ها کوچک هستند. کتاب کابینت آشپزخانه به ما گفته است که با کمی ابتکار و سلیقه به خرج‌دادن، همان فضای کوچک آشپزخانه به محیطی زیبا، پرکاربرد و دوست‌داشتنی تبدیل می‌شود. در هر خانهٔ ایرانی، آشپزخانه اهمیت ویژه‌­ای دارد؛ پس هرگز برای طراحی و دکوراسیون آشپزخانه از ایده‌های خلاقانه و کاربردی غافل نشوید؛ چراکه شروع هر صبح از روزهای زندگی با میل‌کردن صبحانه یا حتی یک چای در این مکان شروع می‌شود. طراحی کاربردی و زیبا در آشپزخانه می‌­تواند جلوهٔ ویژه‌­ای به منازل اهدا کند. برخلاف نظر بسیاری از افراد که تصور می‌کنند بزرگ‌بودن آشپزخانه باعث زیبا و پر­کاربردبودن آن است، در بسیاری از منازل چندصدمتری شاهد طراحی‌هایی کاملاً غیراصولی و غیرکاربردی و با فضاهایی پِرت هستیم که البته بیشتر به جنبهٔ زیبایی ظاهری توجه شده است.

این کابینت ها هستند که دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می‌دهند و سبک طراحی آن را مشخص می‌کنند؛ به همین دلیل است که می‌گویند کابینت‌ها در آشپرخانه حرف اول را می‌زنند؛ پس باید در انتخاب مدل و رنگ کابینت‌های آشپزخانه دقت کنیم. وجود کابینت در آشپزخانه بسیار اهمیت دارد؛ چراکه قرار است سال‌ها از آن‌ها استفاده کنید. رعایت نکاتی در حین انتخاب نوع کابینت از مراحل اولیه گرفته تا هنگام نصب به شما کمک بسیاری می‌کند تا با تمامی استاندارد ساخت کابینت ام‌دی‌اف آشنا شده و بتوانید آن‌ها را به‌درستی رعایت کنید. به‌طورکلی برای ساخت کابینت آشپزخانه استاندارهایی وجود دارد که همگی به‌صورت کلی هستند؛ یعنی تمامی ابعاد و اندازه‌ها از پیش و طی یک مجموعه محاسبه انجام شده‌اند، اما موضوع بسیار مهمی که شما باید در حین ساخت کابینت ام‌دی‌اف آن را فاکتور بگیرید، این است که کابینت‌ها را باید حتماً بر اساس متراژ آشپزخانه‌تان بسازید. موضوع بعدی مدل کابینت‌ها است که باید به‌گونه‌ای باشد تا شما فضای بسیاری را در اختیار داشته باشید. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب کابینت آشپزخانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد دکوراسیون پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر 7511274
۱۴۰۲/۰۸/۱۹

چگونە میتوانم این کتاب را بحرم و درخانه داشته باشم؟؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۵ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان