دانلود و خرید کتاب شادی حق شماست لیدا پورغفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شادی حق شماست اثر لیدا پورغفاری

کتاب شادی حق شماست

معرفی کتاب شادی حق شماست

کتاب شادی حق شماست نوشتهٔ لیدا پورغفاری و روشنک بقایی است و نشر پرتا قلم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شادی حق شماست

آرامش و خوشبختی دو عنصر بنیاد هستی انسان را تشکیل می‌دهد و همهٔ ما به دنبال آن هستیم و البته رسیدن به آن ساده نیست ولی قابل یادگیری است. برای بیشتر ما خوشبختی و آرامش، میل به چیزهایی که به دنبالش هستیم و به‌عبارتی رقصاندن دنیا به ساز خودمان است، اما این معنای واقعی رسیدن به آرامش و خوشبختی نیست. لذت‌بردن از تک‌تک لحظات زندگی یکی از نعمت‌های بزرگی است که به انسان عطا شده است.

زندگی شاد و بی‌دغدغه برای بسیاری از افراد آرزوست. آرزویی که نه‌تنها دست‌یافتنی نیست، بلکه حق هر انسانی به حساب می‌آید. رسیدن به حال خوب و آرامش کاملا ساده است. فقط کافی است تکنیک‌ها و نکاتی را در زندگی و برخورد اجتماعی‌تان رعایت کنید و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهید. با این کار نه‌تنها حالتان همیشه خوب است، بلکه انرژی مثبت و خوبی را هم برای دیگران ایجاد می‌کنید. برای ایجاد شادی در زندگی دنبال معجزه نباشید. کتاب شادی حق شماست برای تمامی افراد مناسب است و با ایجاد فرصت‌هایی برای رشد و توسعه افکارتان و در نهایت یادگیری مهارت‌ها، سطح شادی را در زندگی تان افزایش می‌دهد.

مطالب این کتاب از روایات بزرگان، خلاصه بسیاری از کتاب‌های روان‌شناسی و تجربیات نویسندگان گردآوری و به رشته تحریر درآمده است، بنابراین شاید که نوشته‌ها و نکات ذکر شده در این کتاب را در سایت‌های مختلف دیده باشید اما باید گفت که تکرار آنها خالی از لطف نیست.

هدف از نوشتن این کتاب، شروع کردن زنجیرهٔ حال خوب در شماست؛ چراکه شادی حق شماست. با مطالعهٔ دقیق این کتاب، تمرین و ممارست به موفقیت دست یابید و برای خود و اطرافیانتان شادی را به ارمغان آورید. 

خواندن کتاب شادی حق شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که طالب شادی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شادی حق شماست

«-نیمی از نگرانی‌ها و اضطراب ما مربوط به دیگران است. نظر دیگران تصوری خام از ماست و هر لحظه می‌تواند تغییر کند.

-هر انرژی که از خودت ایجاد کنی عینا به خودت بر می‌گرده. انتخاب با توست مثبت بخواهی یا منفی.

-برای شاد بودن منتظر بهانه ای نباش. شادی وقتی به دست می‌آید که در انتظار اتفاقی نباشی و از لحظه ای که در آن هستی نهایت استفاده را داشته باشی.

-بهشت و جهنم مکان نیست زمان است، زمانی که اندیشه‌های مثبت و میل به نیکی و عشق ورزی و یا اندیشه‌های منفی و کینه دوزی در وجودمان باشد.

-بیایید تلاش کنیم تا چشمانی داشته باشیم که بهترین‌ها را در آدم‌ها ببینید، قلبی که خطاکارترین‌ها را ببخشید، ذهنی که بدی‌ها را فراموش کند و روحی که هیچگاه ایمانش را از دست ندهد.

-همیشه درک کردن دیگران از زوایای مختلف سودمند است زیرا انسانها جنبه‌های مختلف دارند. همه ما دنیای درون خود را داریم و اگر بخواهیم کسی را بشناسیم باید او را از زوایای مختلف بررسی کنیم. با این دیدگاه دو نفر می‌توانند تا ابد با هم شاد و خوشحال باقی بمانند.

-هیچ نقشی در زندگی برای همیشه پایدار نیست. می‌توان هرازگاهی نقشها را در زندگی عوض کرد. تغییر همیشه زیباست. همیشه راهها و موقعیت‌های جدید برای ارتباط با افراد بیابید. سعی کنید دچار روال عادی روزمره و همیشگی نشوید. در این صورت ارتباط‌هایمان همیشه جاری و زنده خواهد بود. زیباست که دیگران را شگفت زده کنید و خود نیز توسط دیگران شگفت زده شوید. به این شکل ارتباط‌هایمان هرگز دچار رکود و یکنواختی نمی‌شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۸۵۶٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان