دانلود و خرید کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان! پیتر بافت ترجمه محمدامیر طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان! اثر پیتر بافت

کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان!

نویسنده:پیتر بافت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان!

کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان! نوشتهٔ پیتر بافت و ترجمهٔ محمدامیر طاهری است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی مسیر کامیابی و خشنودی از زبان پسر مردی ثروتمند است.

درباره کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان!

پیتر بافت در کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان! در مقام یک آهنگساز، موسیقی‌دان و بشردوست با پیام‌هایی گرم، خردمندانه و الهام‌بخش می‌آید تا از ما بپرسد که آیا جادۀ منتهی به کمترین پایداریِ ممکن را برمی‌گزینیم یا جادۀ منتهی به بالاترین خشنودی ممکن را؟ نویسندهٔ این کتاب بر روی گنجینه‌ای از ارزش‌هایی تکیه کرده که از مادر دلسوز و آینده‌نگرش، پدر تلاشگر و بااستعدادش و بسیاری از مربیان زندگی که در مسیر زندگی ملاقات کرده، آموخته است. همان‌طور که پیتر بافت اشاره کرده، جوامع امروزی به‌تدریج دارند اصول اخلاق حرفه‌ای را جایگزین می‌کنند؛ یعنی بیشتر بر روی کاری که انجام می‌شود تکیه می‌کنند. در این شیوه، جبران مالی کارها بیشتر ستایش می‌شود تا فرایند رسیدن به آن. ما آدم‌ها گاه امتیاز اجتماعی را با انباشت ثروت مادی و ارزش‌گذاری بیرونی اشتباه می‌گیریم. بااین‌حال تمرکز شدید بر روی جوهرۀ هر کاری و تمرکز ضعیف‌تر بر روی پاداش مادی، می‌تواند دروازه‌های فرصت و پیشرفت به‌سوی حس والاتری از خشنودی و کامیابی را به رویمان بگشاید.

پیتر بافت در این اثر با اصطلاح‌هایی واضع و دقیق حقیقتی مهمی را آشکار کرده است؛ رخدادهای زندگی بدون هیچ قصد خاصی پیش می‌آیند؛ نه منصفانه هستند نه غیرمنصفانه. از همین‌جا است که شناخت کرامت زندگی و ارزش برابر تک‌تک انسان‌ها آسان می‌شود؛ به عبارت دیگر، شرایط ما شاید با هم فرق داشته باشد، اما جوهره‌های وجودی یکسان هستند. کتاب «زندگی را خودتان می‌سازید، خودتان!» حاوی پیام‌هایی روشنگرانه بر پایۀ تجربه‌های شخصی است که شما را دعوت می‌کند از تنگناهای کنونی خود فراتر بروید، افسار سرنوشت خود را به چنگ بیاورید و سبک زندگی پربار و مسرت‌بخشی داشته باشید.

خواندن کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زندگی را خودتان می سازید، خودتان!

«این یک باور اساسی در من است که مردم بیشتر شبیه به هم هستند تا متفاوت از هم. فراتر از چیزهایی مانند محل تولد، رنگ پوست و شرایط مادی، ما در مجموعه‌‌ای از امیدها و ترس‌‌‌ها، نیازها و آرزوها مشترک هستیم. همه ما می‌‌توانیم لذت عشق و دوستی را تجربه کنیم. هیچ‌کدام از ما با درد تضاد و از دست دادن بیگانه نیستیم. ما در مورد اینکه چه چیزی شادی‌بخش و چه چیزی غم‌انگیز است توافق داریم.همه ما در جستجوی معنا همسفر هستیم. چرا داستان‌‌‌های بزرگ و اسطوره‌‌‌های بزرگ در همه زمان‌‌‌ها و مکان‌‌‌ها صدق می‌‌کنند؟ زیرا همانطور که مثلاً در داستان میداس دیدیم، آنها احساسات و آرزوهایی را که برای همه ما مشترک است مورد خطاب قرار می‌‌دهند و روشن می‌‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۵ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان