دانلود و خرید کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟ رابرت کیگان ترجمه یاسمین شریف پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟ اثر رابرت کیگان

کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟

معرفی کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟

کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟ نوشتهٔ رابرت کیگان و لیزا لاسکو و ترجمهٔ یاسمین شریف پور است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟

کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟ حاوی ۷ زبان ارتباطی برای تحول شخصیتی است. دو روان‌شناس دانشگاه هاروارد به نام‌های رابرت کیگان و لیزا لاسکو ما را به گردشی علمی و سنجیده می‌برند که برای پاسخ‌گویی به مجموعه‌ای از پرسش‌ها طراحی شده است؛ البته پاسخ‌ها تنها عمومی یا بیش از حد انتزاعی نخواهند بود. هر کدام امکانی برایمان فراهم می‌آورند تا به جواب‌های ویژهٔ خودمان برسیم و شکاف اسرارآمیز میان مقصودها و قابلیت‌های پیروزی انسان را برطرف کنیم. کتاب حاضر ابزارهایی عملی در اختیارمان می‌گذارد تا نوعی فناوری ذهنی درونی و نیرومند برای روابط میان‌فردی خود بسازیم.

خواندن کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کسب و تقویت مهارت‌های زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب شیوه حرف زدنمان چطور شیوه کارکردنمان را دگرگون می کند؟

«این کتاب در مورد احتمال تغییرات فوق‌العاده در افراد و سازمان‌هاست. این کتاب در مورد منبع غیرقابل انتظار انرژی بی‌پایان برای به ارمغان آوردن این تغییرات در واقعیت است. در این کتاب با استفاده از مفاهیمِ ‌‌‌فناوری نوین یادگیری (یک “دستگاه ذهنی” که در ذات‌مان وجود دارد)، شما را به شناختی عمیق‌تر و تازه از این جنبۀ وجودمان دعوت می‌کنیم؛ این جنبه محترم‌تر است و در نتیجه تضمین‌کنندۀ حمایت بیشتر برای ایجاد معجزۀ حاصل از تغییر در افراد و سازمان‌هاست.

این کتاب مناسب افرادی است که علاقمند به محتمل ساختن یادگیری تحولی خودشان هستند، و نیز مناسب افرادی است که علاقمند به حمایت از یادگیری تحولی دیگران هستند. ما به فعالیت دوم توجه و رسیدگی کرده‌ایم – به شکل گسترده توسط افراد حرفه‌ای کمک‌رسان عملی شده است – و ضرورت بسیار زیادی در شکل‌گیری رهبری مؤثر دارد، زیرا تقریباً تمام رهبران موجود در دنیای پویای ما به طور رسمی خواستار رهبری فرآیند تغییر هستند.

تمایل داریم به شما کمک کنیم تا ساختارهایی را در این کتاب بسازید که بتواند روابط شما را برای تغییر اصلاح کند. اما مهم‌ترین کاری که در این کتاب انجام می‌دهیم،، در مورد به عهده‌گرفتن مسئولیت است. آنچه امروز اهمیت دارد نه انفجار و نه خلع سلاح است. نه آنتروپی است، نه آنتروپی منفی است. بلکه آن نیروی سوم موجود در طبیعت است؛ فرآیندی شامل تعادل پویاست که همانند یک سازمان دفاعی، به شکل قدرتمند و رمزآلود تمایل به حفظ مسائل بسیار زیاد به همان صورتی دارد که هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۵ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان