دانلود و خرید کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن جوانا فابر ترجمه حسنا حسینی فر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن اثر جوانا فابر

کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن

معرفی کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن

کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن نوشتهٔ جوانا فابر و جولی کینگ و ترجمهٔ حسنا حسینی فر است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی راهنمایی نجات‌بخش برای مداراکردن با کودکان ۲ تا ۷ ساله است.

درباره کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن

کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن، راهکارهای مختلفی را ارائه کرده و با بیان تجربه‌های واقعی والدین، به شما کمک می‌کند تا بتوانید راه‌حلی ویژهٔ فرزندتان بیابید و درگیری‌ها و دغدغه‌هایتان را کاهش دهید و فرزندپروری لذت‌بخشی را تجربه کند. این کتاب به شما می‌آموزد روشی که برای تربیت یک فرزند به کار می‌‌آید، برای فرزند دیگر کاربرد ندارد. گاه لازم است کودکتان را بر صندلی راننده قرار دهید و کنترل کارها را به او بسپارید! گاه بهتر است خودتان شروع به کار کنید، فرزندتان را از صندلی راننده بلند کنید و این مسئولیت را بر عهدهٔ او نگذارید. فرزندپروری علم نیست؛ هنر است.

کوچولوبودن در یک خانه بسیار سخت است؛ از آن سخت‌تر، بزرگسالی است که مسئولیت آن کوچولو را بر دوش دارد و باز هم از همهٔ این‌ها سخت‌تر، فکرکردن درمورد نحوهٔ برقراری ارتباط در زمانی است که کودک ناگهان به گریه می‌افتد، غذایی که بر روی اجاق گاز دارد می‌سوزد و فرزند بزرگ‌تر با فریاد، پوشک نوزاد را بر سرش گذاشته و دور خانه می‌چرخد. زمانی که والدین در زیر آتش خمپاره‌های این کوچولوها قرار بگیرند، تبدیل‌کردن تئوری به عمل کمی ناممکن می‌شود. این کتاب مهارت‌های لازم و اصلی برای مواجه‌شدن با چنین شرایط و موقعیت‌هایی را به ما می‌آموزد. هر فصل حاوی یک چالش و درگیری با بچه‌ها است؛ در واقع این کتاب همانند یک دفترچهٔ راهنمای شرایط اضطراری جهت ایجاد ارتباط مؤثر با کوچولوها است. محتوای کتاب، حاصل برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد طی سالیان دراز بوده که در آن جوانا فابر (Joanna Faber) و جولی کینگ (Julie King) میزبان و مربی والدینی بودند که در این کارگاه‌ها حضور پیدا کردند.

برای پدر و مادرانی که پرمشغله هستند (به‌حدی که زمانی برای سرخاراندن ندارند!)، این کتاب دربردارندهٔ تصاویر و نمودارهایی است که نکات هر فصل را به‌شکل فشرده نمایش داده است؛ هر چند راهکارهای هر فصل تنها به موقعیت‌های داخل خانه محدود نمی‌شود، بلکه در کلاس درس، مهد کودک و... نیز کاربرد دارد. تمام داستان‌های این کتاب، از زبان اشخاص حقیقی بیان شده و واقعاً اتفاق افتاده است.

خواندن کتاب به کوچولوها گفتن، از کوچولوها شنیدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها و مادرها و معلم‌ها و مربی‌های کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۷۳ صفحه

قیمت:
۷۱,۰۰۰
تومان