دانلود و خرید کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار محمد صیادی کلمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار اثر محمد صیادی کلمی

کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار

معرفی کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار

کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار حاصل گردآوری محمد صیادی کلمی و سعید عباس نژادورزی است. انتشارات فناوری نوین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار

کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار برای آمادگی استخدامی فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری تهیه و تدوین شده است. این کتاب بیش از ۱۰۰۰ پرسش درمورد مفاهیم و مباحث اصلی این رشته را در بر گرفته و منبعی برای آمادگی آزمون‌های استخدامی دولتی و به‌ویژه مشاغل فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و کارشناس رسمی دادگستری کامپیوتر و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود. کتاب حاضر خواسته منبعی جامع برای آمادگی آزمون‌های استخدامی باشد. با وجود اینکه کتاب با هدف آمادگی آزمون‌های استخدامی تألیف شده، برای آمادگی در کنکورهای تحصیلات تکمیلی و حتی امتحانات دانشگاهی هم می‌توان از آن استفاده کرد. داوطلبان کنکور ارشد و دکترای رشته‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات، برای تمرین و مطالعه می‌توانند به این منبع مراجعه کنند. بسیاری از این پرسش‌ها شبیه تست‌های آزمون اصلی هستند و می‌توانند شبیه‌سازی مناسبی از کنکور باشند. دانشجویان این رشته‌ها هم می‌توانند در کنار کتب اصلی خود، از این کتاب به‌عنوان مکمل استفاده کنند.

خواندن کتاب پرسش های چهارگزینه ای مهندسی نرم‌ افزار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار و متقاضیان آزمون استخدامی فناوری اطلاعات و کارشناس رسمی دادگستری پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

حجم

۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان