دانلود و خرید کتاب سرزمین احساسات ونسا گرین آلن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرزمین احساسات اثر ونسا گرین آلن

کتاب سرزمین احساسات

انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سرزمین احساسات

کتاب سرزمین احساسات؛ خودیاری شناخت هیجانات کودکان نوشتهٔ ونسا گرین آلن و ترجمهٔ سمانه مومن پور است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب سرزمین احساسات

با خواندن کتاب سرزمین احساسات می‌توانید به اهمیت شناخت و درک کودک از احساسات منحصر به فردش پی ببرید. هدف ونسا گرین آلن این است که به بچه‌ها کمک کند تا با یادگیری روش درست برخورد با احساسات و ابراز آنها، خود را توانمند سازند.

با مطالعهٔ این کتاب کودکان یاد خواهند گرفت که همهٔ احساسات جزئی از زندگی هستند؛ وجود آنها کاملا طبیعی است. می‌آموزند احساساتشان را جدا از شخصیت خود به عنوان یک انسان در نظر بگیرند. زمانی که روش کنارآمدن با احساسات منفی را یاد بگیرند، متوجه خواهند شد که توانایی کنترل این احساسات را دارند و دیگر اسیر احساسات منفی نمی‌شوند.

در این کتاب هیجانات و احساسات را دقیق بررسی خواهید کرد. عمدهٔ آنها از شش هیجان مهم (ترس، شادی، تعجب، غم، عصبانیت، نفرت) سرچشمه می‌گیرند که این کتاب به آن‌ها می‌پردازد. 

خواندن کتاب سرزمین احساسات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مادران، پدران، معلم‌ها و درمانگران کودکان پیشنهاد می‌کنیم. والدین می‌توانند این کتاب را برای کودک خود بخوانند.

درباره ونسا گرین آلن

ونسا گرین آلن مشاور کارآزمودهٔ مدرسه است که در کارولینای شمالی زندگی می‌کند. او «کتاب زورگویی برای بچه‌ها دیگر بس است» را تألیف کرده است. مدرک کارشناسی در زمینهٔ آموزش ابتدایی و کارشناسی ارشد در زمینهٔ مشاوره از دانشگاه دولتی کارولینای شمالی دریافت کرده است. او آموزگار اسبق کلاس دوم ابتدایی است و از سال ۱۹۹۱ در قسمت سیستم آموزشی مدارس مشغول به کار بوده است. در سال ۲۰۰۹ به عنوان آموزگار برگزیده در زمینهٔ مشاوره انتخاب شد.

بخشی از کتاب سرزمین احساسات

«تا بحال دقت کرده‌اید ناخودآگاه بعضی روزها لبخند به لب دارید؟ برای بیرون رفتن با دوستانتان هیجان‌زده هستید و همهٔ اتفاقات خوب برایتان رخ می‌دهد. چنین روزهایی زیبا و عالی هستند، درسته؟ اما بعضی روزها اصلاً حال و حوصلهٔ لبخند زدن ندارید. در این مواقع شاید نمی‌خواهید با دوستانتان بازی کنید یا حتی میلی به غذای مورد علاقهٔ خود ندارید. آرزو می کنید کاش می‌شد چنین روزهایی را از زندگی حذف کرد، قبول دارید؟ چه از ته دل شاد باشید و لبخند بزنید یا اینکه بخواهید در تنهایی و سکوت بمانید، در حال تجربهٔ یک احساس هستید. همهٔ ما هر روز احساسات و هیجانات زیادی را تجربه می‌کنیم!

اصلاً فرق بین احساس و هیجان چیست؟ هیجان نحوهٔ واکنش بدن به اتفاقات محیط اطراف ماست. مثلاً وقتی کسی ناگهان از پشت سر صدایتان می‌کند ممکن است غافلگیر شوید و از جا بپرید. احساس به دنبال هیجان ایجاد می‌شود. ممکن است عصبانی شوید چون این صدای ناگهانی باعث شده نوشیدنی که در دستتان بود زمین بریزد. احساسات و هیجانات نقش مهمی در نحوهٔ سپری کردن روزهای عمر شما دارند. تصورکنید بدون این اتفاقات و حوادث دنیا چگونه بود؟. این اتفاقات انواع مختلفی از احساسات را در شما ایجاد می‌کنند. بعضی احساسات خوب هستند و بعضی بد. کاملاً طبیعی است هر روز یا حتی گاهی هرساعت احساسات و هیجانات متفاوتی را تجربه کنید. تنها شما نیستید که احساسات مختلف دارید. همهٔ کسانی که می‌شناسید، احساسات و هیجانات زیادی دارند!

احساسات روی روش رفتارتان با خانواده در خانه، با آموزگار در مدرسه و همکلاسی‌ها و دوستان تاثیر می‌گذارد. احساسات و هیجانات آن قدر نقش مهم و پررنگی در زندگی بازی می‌کنند که شناخت آنها و این که از کجا می‌آیند اهمیت بسزایی دارد. وقتی یاد بگیرید چه احساسی دارید، می‌توانید آن را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید این احساسات را به درستی ابراز کنید و با دیگران در میان بگذارید، به جای این که آن‌ها را در درون خود سرکوب کنید. مطمئنم وقتی این کار را انجام دهید، احساس خیلی بهتری خواهید داشت.»

نظرات کاربران

mahla
۱۴۰۲/۰۲/۱۸

محتوای این کتاب تکراری بود، اطلاعاتی داشت که با یه سرچ ساده هم قابل دسترس بود!!!!!

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۳۷۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان