دانلود و خرید کتاب حقوق جنین زینب سادات موسوی معلم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب حقوق جنین اثر زینب سادات موسوی معلم

کتاب حقوق جنین

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب حقوق جنین

کتاب حقوق جنین حاصل گردآوری زینب سادات موسوی معلم است. انتشارات آستان مهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر به وضع حقوقی و قوانین جنین در ایران پرداخته است.

درباره کتاب حقوق جنین

کتاب حقوق جنین مطالب خود را از تاریخچهٔ علم جنین‌شناسی آغاز کرده و پس از گذر از موضوعات گوناگونی مانند لقاح اسپرم و تخمک و آغاز بارداری، طول مدت حاملگی، انواع و اقسام جنین، جنین در قرآن، احکام و حقوق مدنی جنین و آثار مترتب بر آن، نسب جنین، منع نکاح در نسب نامشروع، اجرای امارهٔ فراش درمورد طفل متولد در زمان زوجیت، ارث جنین، حاجب حرمانی‌بودن جنین از سایر ورثه، وجوب انفاق زن حامله در عدهٔ طلاق رجعی و بائن، مطالب خود را با عنوان «نفقهٔ زن حامل در عدهٔ وفات شوهر» و نتیجه‌گیری نهایی به پایان رسانده است.

خواندن کتاب حقوق جنین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد جنین و حقوق آن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب حقوق جنین

«در علم پزشکی بیشتر از واژه جنین برای بچه انسان مادامی که در داخل رحم است استفاده شده و به معنای ترکیب اسپرماتوزوئید (سلول نر) و اوول (تخمک زن) و تشکیل سلول جدیدی به نام تخم است که در رحم شروع به تقسیم کرده و مراحل رشد خود را سپری می‌کند تا اینکه به تکامل برسد به گونه ای که بتواند در خارج از رحم مادر زندگی خود را ادامه دهد. البته عده‌ای از پزشکان نیز معتقدند دوره جنینی از شروع ماه سوم تا انتهای زمانی که در داخل رحم است می‌باشد و در این دوره است که بافت ها و اعضاء کم کم خود را مشخص کرده و رشد می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان