دانلود و خرید کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول) کارن تیبرلیلند ترجمه کامیاب قانعیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول) اثر کارن تیبرلیلند

کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول)

معرفی کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول)

کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول) نوشتهٔ کارن تیبرلیلند و ترجمهٔ کامیاب قانعیان است. انتشارات اردوی سوره این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول)

کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول) مفهوم نقشه‌برداری برند، فرایند اجرای آن و نحوهٔ استفادهٔ مؤثر از شبکه‌های اجتماعی را شرح داده است. این کتاب که جلد اول مجموعهٔ «راهنمای طراحی، ساخت و بروزرسانی برندها» است، ایده‌هایی برای برندسازی در دوران مدرن را مطرح کرده، شیوه و مراحل برندسازی شخصی را نشان داده و استراتژی‌هایی کاربردی در اختیار مخاطب قرار داده است. برندسازی شخصی رویکردی استراتژیک در بازاریابی است که طی آن یک فرد نام خود، تخصص یا کسب‌وکارش را در میان عموم مطرح می‌کند. ایدهٔ این مدل به اوایل دههٔ ۱۹۸۰ میلادی بازمی‌گردد؛ زمانی که متخصصان اعتقاد پیدا کرده بودند با تثبیت موقعیت خود می‌توان موقعیت کاری را ارتقا داد. کارن تیبرلیلند در کتاب «چگونه برند خود را اجرا کنید (جلد دوم)»، بحث برندینگ را تکمیل کرده و کوشیده شیوه‌های پیاده‌کردن آن را توضیح دهد. این نویسنده از متخصصان حوزهٔ برندسازی و بازاریابی به شمار می‌آید.

خواندن کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران حوزهٔ برندسازی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه برند خود را طراحی کنید (جلد اول)

«اینها افرادی هستند که می‌توانند با اطمینان کامل در مورد نام تجاری خود (شخصی یا تجاری) صحبت کنند. فقط یک ساعت طول می‌کشد تا این کار را انجام دهند. به‌عنوان مثال: یک مرد خوش‌تیپ که به‌عنوان یک شکارچی عمل می‌کند، در مهمانی، مدیرعامل جذاب و باهوشی را می‌بیند که در کناری ایستاده است و در حال خوردن پیاز دیپ است. وی به او نزدیک می‌شود، خود را معرفی می‌کند و پس از احوال‌پرسی کوتاه، سؤالاتی در مورد اینکه میزبان مهمانی را می‌شناسد و چگونه می‌شناسد، مطرح می‌کند. و سپس در مورد شغل او می‌پرسد.

خانم مدیر عامل توضیح می‌دهد: «خب، من یک دانشمند و مدیرعامل شرکت بیوتکنولوژی خودم هستم. ما در زمینۀ عادات جفت‌گیری مگس‌های میوه تخصص داریم. نام علمی آن‌ها مگس سرکه است. گاهی اوقات به آن‌ها مگس سرکه یا مگس شراب می‌گویند، اما من فقط آن‌ها را با نام رایج آن‌ها مگس میوه صدا می‌کنم. به هر حال، من تمرکز خاصی روی مدار جفت‌گیری مگس‌های میوه ماده دارم. بسیاری نورون‌هایی را که بر عادات جفت‌گیری مگس‌های میوه نر تأثیر می‌گذارند مطالعه کرده‌اند، اما روی ماده‌ها کمتر تحقیق شده است. مطالعه هیجان‌انگیز است، زیرا مگس میوه ماده، همان‌طور که مشخص است، اطلاعات زیادی را در مغز خود پردازش می‌کند تا تصمیم بگیرد جفت‌گیری یا عدم جفت‌گیری را انجام دهد! من هفتۀ بعد یافته‌های خود را در کنفرانسی در لندن ارائه می‌کنم. یکی از شهرهای مورد علاقه من است. آیا تا به حال آنجا بوده ای؟»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۷۳۲٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان