دانلود و خرید کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی! مرتضی گودرزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی! اثر مرتضی گودرزی

کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی!

ویراستار:زهره چگنی
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی!

کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی! نوشتهٔ مرتضی گودرزی و ویراستهٔ زهره چگنی است و انتشارات اردوی سوره آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی تا کارآفرین وحشی تبدیل شوید و کارآفرینی را از این مسیر شروع کنید!

درباره کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی!

کافی است از شغل مزخرفی که حالا دارید استعفا دهید. بزرگ‌ترین آرزوی خود را به ذهنتان بیاورید و قسم بخورید که یا در این راه می‌میرم و یا موفق خواهم شد. در این حالت حیوان درون ذهنتان روز به روز گرسنه‌تر می‌شود و شما را بیشتر وادار به تلاش می‌کند و شما را به فردی توقف‌ناپذیر تبدیل خواهد کرد.

بهترین نمونه برای دیدن اینکه چطور یک انسان معمولی می‌تواند به یک کارآفرین وحشتناک تبدیل شود این است که سرنوشت جوردن بلفورت را بخوانید. جوانی که از فقر خودش را به گرگ وال‌استریت تبدیل کرد.

همه می‌گویند خب ما می‌دانیم که باید برای موفقیت تلاش کنیم و زحمت بکشیم، اما چطور و چگونه؟

کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی! به شما می‌گوید که اول باید کار مقدس خود را پیدا کنید. کاری که در راه آن جان خواهید داد. کاری که فقط آن را بخواهید. ایده‌ای که فقط به دنبال آن خواهید رفت و دوست دارید جهان شما را به آن نام بشناسد. به گذشته خود فکر نکنید. شما قبلاً شخص دیگری بوده‌اید و حالا می‌توانید به یک شخص کاملاً متفاوت تبدیل شوید. از اطرافیانتان هم مشورت نخواهید. آن‌ها شما را همان فرد ساده و کم کارآمد قبلی می‌بینند و معمولاً به شما خواهند گفت که تو نمی‌توانی!

اگر قرار است از امشب آن را کنار بگذاری و به فردی جدید تبدیل شوی، آن‌وقت خواهی توانست. تو یک حیوان درنده معتاد به کارآفرینی خواهی شد که باید دنیا در برابرت تعظیم کند زیرا تو به آرزویت خواهی رسید.

فصل‌های کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی! از این قرار است:

فصل ۱: چرا کارآفرین موفق یک موجود سرکش، درنده و معتاد به پیروزی است؟

فصل ۲: جوان هستی و رویای کارآفرینی داری؟ این چهار درس تنها چیزی است که لازم داری

فصل ۳: آیا آماده ورود به شغل جدید هستید؟

فصل ۴: چرا افراد عادی در همان مرحلهٔ اول رسیدن به هدف شکست می‌خورند؟ (و چطور شما از آن‌ها نباشید)

فصل ۵: چطور به سادگی شغل رویایی خودمان را پیدا کنیم؟

فصل ۶: با این ۱۰ اشتباه در راه اندازی استارتاپ فاتحهٔ کسب‌وکارتان خوانده شده است!

خواندن کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند کارآفرین موفقی شوند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قدم به قدم از یک انسان عادی، به کارآفرین وحشی!

«شما با میزان پولی که در حساب بانکی دارید تعریف نمی‌شوید. پول در واقع یک جریان برای حرکت کار شماست. البته این بدان معنا نیست که شما مالک آن نیستید؛ بلکه به این معنی است که باید از این پول برای کسب و کارتان استفاده کنید.

هرچند ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که دائم در حال مقایسه کردن خودمان با دیگران هستیم. دنیایی که اینستاگرام آن را تسخیر کرده و عکس‌های از دیگران را به نمایش می‌گذارد که فقط در آن پول، خوشی و خوشبختی‌های چند دقیقه‌ای دیده می‌شود. لطفاً خودتان را با آن‌ها مقایسه نکنید.

یک کارآفرین جوان باید بداند که هدفی والاتر دارد. شما شاید از خیلی از جوانانی که با ماشین‌های مدل‌بالا عکس دارند هم ثروتمندتر باشید. مراقب باشید که نباید وسوسه شوید و مثلاً سود و درآمد خود را صرف هزینه‌های زیاد و رقابت با چنین افرادی کنید.

این حالت می‌تواند شما را در وضعیت اضطراب قرار دهد. شما دائم عکس‌هایی را می‌بینید که گویی مردم در حال ثروتمند شدن هستند و فکر می‌کنید که از آن‌ها عقب افتاده‌اید. اما حقیقت این است که شما فرق دارید.

شما یک کارآفرین هستید و تمرکز شما باید برای ساختن پول باشد نه اینکه تمرکز خود را روی خرج کردن پول بگذارید. اگر شما می‌خواهید واقعاً یک کارآفرین باشید، بدانید که یک هدف والا را انتخاب کرده‌اید. کارآفرینی مثل پزشکی است که به مردم کمک می‌کند. کمک می‌کند تا مشکلاتی را حل کند، راه سختی را آسان کند، زندگی مردم را بهبود ببخشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۳۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان