دانلود و خرید کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی کشیتیج پراسای ترجمه فرشید فرزانگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی اثر کشیتیج پراسای

کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی

معرفی کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی

کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی نوشتهٔ کشیتیج پراسای و ترجمهٔ فرشید فرزانگان و ویراستهٔ سوگند افضلی است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است. این کتاب راهنمای ساده برای درک چگونگی رشد شخصیتی برای مبتدیان است.

درباره کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی

کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی چگونگی تشخیص‌دادن و ازبین‌بردن الگوهای منفی وجودی را توضیح داده و ابزاری برای بهترین خود بودن به صورت تضمین‌شده را ارائه می‌دهد.

رشد و توسعهٔ فردی مفهومی به واقع عمیق است، این عبارت زنجیره‌ای از فعالیت‌ها و مهارت‌هایی است که فراگیری آن کمک می‌کند که در زندگی فردی موفق باشد و احساس اعتماد به نفس و در نتیجه رضایتمندی بیشتر از گذشته داشته باشد. این زمینه‌ها به مغز، ذهن و قلب شما مربوط می‌شود.

«اگر در حال بهتر شدن نیستید، دارید بدتر می‌شوید». پس توسعهٔ فردی اهمیت دارد و اینکه توسعهٔ فردی شما را به امور مسلط می‌کند و تسلط در زندگی باعث رویش، موفقیت و حس رضایتمندی و در نتیجه اعتمادبه‌نفس می‌گردد.

خواندن کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهکارهای ساده برای رشد فردی

«چرا افراد در برابر عبارت «رشد فردی» مقاومت می‌کنند؟

اغلب افراد درون‌گرا نیستند. این واقعیت زندگی است نه اینکه آن‌ها افراد بدی هستند، به معنای ساده‌تر این افراد از شرایط کنونی خود احساس رضایت می‌کنند. زمان و شجاعت قابل توجهی نیاز است تا ما به نقاط قوت و ضعف خود پی ببریم و به طور قطع دریابیم که مواردی در زندگی وجود دارند که ممکن است در حد استاندارد نباشند گرچه ما آن‌ها را در چنین حدی پذیرفته‌ایم؛ بیشتر افراد به قدری گرفتار هستند که حتی فرصت پرداختن زمان برای فکر کردن به چنین موضوعی را ندارند.

همچنین ایدة پرداختن به رشد فردی و کمک به خود برای برخی از افراد بدان معناست که گویی مورد بسیار اشتباهی در زندگی آن‌ها وجود دارد که نیاز به تصحیح شدن دارد، افرادی نیز هستند که از چنین مواردی به دلیل اینکه حس شکست به آن‌ها القاء می‌کند متنفرند. در بیشتر موارد افراد درک می‌کنند که حیطه‌هایی در زندگی‌شان وجود دارد که برای بهتر شدن آن نیاز است که در جهت مخالف موقعیت کنونی زندگی حرکت کنند.

گاهی اوقات، رشد فردی به عنوان دارویی برای تمام دردها توصیه می‌شود که می‌تواند نقطة تحول افراد محسوب شود؛ در موارد دیگر، افراد اطلاعات کافی در خصوص رشد فردی ندارند و گمان می‌کنند که چنین موردی تنها به معنای داشتن مزایایی چون سلامت و قدرت است.

آنچه در این خصوص به نظر می‌رسد این است که فرد دارای شخصیت جدی همراه با کم و کاستی است که به عنوان یک فرد نیاز به تغییر آن دارد.»

نظرات کاربران

Masud
۱۴۰۲/۰۵/۲۷

سلام نمونه را مطالعه کردم کتاب خوبی به نظر اومد اما بعد تهیه کامل کتاب اصلا خوشم نیامد نه از ترجمه و نه محتوای کتاب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

حجم

۸۵٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۰,۰۰۰
۵۰%
تومان