دانلود و خرید کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان ویتنی نلسون ترجمه حمیده جواهری طهرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان اثر ویتنی نلسون

کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

معرفی کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان نوشتهٔ ویتنی نلسون و ترجمهٔ حمیده جواهری طهرانی است. انتشارات نوآوران سینا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

یک بزرگسال چطور می‌تواند زبان انگلیسی را یاد بگیرد و به‌راحتی و روان صحبت کند؟ کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان به این موضوع پرداخته است. این کتاب را یک مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی نوشته است. ویتنی نلسون در این کتاب از موضوعاتی مانند درک چگونگی یادگیری مغز، بهبودی بهتر از آثار ضربه و تکان، باورهای محدودکننده، ترس از اشتباه‌کردن در حضور دیگران، تنها روش یادگیری زبان و روان‌سازی گفتار انگلیسی در بزرگسالان، برنامه درسی و کاری سخن گفته است. او قدم‌به‌قدم کمک می‌کند مهارت مکالمه به زبان انگلیسی را در خود ارتقا دهیم. این راهنمای کاربردی برای کسانی نوشته‌شده که در سنین بالاتر قصد یادگیری زبان دارند. گفته شده است که با تکنیک‌هایی که نویسنده در این کتاب ارائه داده است و تمرین آن‌ها، می‌توانیم در مدت‌زمان کوتاه گفتارمان را به سطح یک انگلیسی‌زبان بومی برسانیم.

خواندن کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ زبان‌آموزهای بزرگسال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

«باید از یادگیری زبان لذت ببرید. یادگیری زبان باید شما را سرشار از هیجان سازد، اما بیشتر از همه باید از توانایی‌های ذاتی در سراسر مراحل یادگیری استفاده نمایید. بخش دیگری از زبان‌آموزان که از اینکه در زبان روان نیستند متأسف می‌شوند و نمی‌دانند کجای کار اشتباه است؛ این افراد قسمتی از گروهی هستند که از غوطه‌ورسازی خود در زبان سر باز می‌زنند. در واقع، آن‌ها عقیده دارند که حتی لازم نیست مسئولیت یادگیری زبان را بپذیرند. اگر با این اشخاص در کلاس‌های زبان ملاقات نکنید، بدون شک آن‌ها را در دوران تحصیل و اماکن استخدامی مشاهده خواهید کرد. زمانی که به دانش‌آموزان دیگر مبالغی می‌پردازند تا به جای آنان انگلیسی را یاد بگیرند و تکالیف آن‌ها را یا هر چیز دیگری را که می‌توانند برای ایشان انجام دهند، به نظر می‌رسد سرمایه نامحدودی دارند. این افراد با یادگیری زبان این‌طور برخورد می‌کنند که گویا یک تراشه در مغز شخص کاشته می‌شود و به طور شگفت‌انگیز و رؤیایی می‌توانند مانند شخص بومی به راحتی انگلیسی صحبت کنند. نه اینکه یادگیری حاصل زحمات و تمرینات و نتیجه تجربیات آن‌ها باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۴۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان