دانلود و خرید کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول ملیحه سادات عطری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول اثر ملیحه سادات عطری

کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول

معرفی کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول

کتاب الکترونیکی «مباحثی در بیوفیزیک سلول» نوشتهٔ ملیحه سادات عطری و علی اکبر صبوری در انتشارات دانشگاه تهران چاپ شده است. این کتاب بخش عمده‌ای از سرفصل‌های درس بیوفیزیک دانشجویان کارشناسی زیست‌شناسی سلولی و مولکولی و همچنین بیش از نیمی از سرفصل‌های درس بیوفیزیک سلولی دانشجویان کارشناسی ارشد زیست‌شناسی سلولی و مولکولی را پوشش می‌دهد.

درباره کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول

بخش‌های ابتدایی کتاب حاضر از بیوفیزیک در سطوح مولکولی آغاز شده و در فصل‌های بعدی سیستم‌های بزرگ‌تر مطالعه می‌شود و درنهایت مباحثی در بیوفیزیک سلولی مطرح شده است. ازآنجاکه ساختار، پایداری و عملکرد ساختارهای زیستی در سطوح مختلف به نیروهای فیزیکی وابسته است، در فصل اول انواع نیروهای فیزیکی شرح داده شده است. در فصل دوم به ویژگی‌های آب پرداخته شده و در فصل سوم ساختار انواع ماکرومولکول‌ها به طور مختصر بیان داده شده است. در فصل‌های چهارم تا ششم، قوانین ترمودینامیک کلاسیک مطرح شده و در فصل هفتم تا نهم نقل‌وانتقال مواد و یون‌ها بررسی شده است. در فصل دهم ساختمان انواع موتورهای مولکولی به طور مختصر توضیح داده شده است و بالاخره در فصل‌های یازدهم تا هفدهم، مباحث بیوفیزیک سلولی مطرح شده است

کتاب مباحثی در بیوفیزیک سلول را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

بیوفیزیک، علمی میان‌رشته‌ای است. مباحثی که در بیوفیزیک مطرح می‌شود، موردتوجه کسانی است که فیزیک حیات و کاربرد اصول فیزیک در علوم زیستی برای آن‌ها جالب است.

درباره انتشارات دانشگاه تهران

مؤسسهٔ انتشارات دانشگاه تهران بر انتشار کتاب‌های آکادمیک تمرکز دارد. این مؤسسه از سال ۱۳۲۵ کار خود را به طور مستقل آغاز کرده است. دکتر پرویز ناتل خانلری آغازگر فعالیت این انتشارات بود. پس از دکتر خانلری، شادروان دکتر ذبیح‌الله صفا با یاری دکتر حسین مینوچهر مدیریت توسعهٔ انتشارات را بر عهده گرفتند.

انتشارات دانشگاه تهران زیر نظر مدیریت ادارهٔ کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران اداره می‌شوند. انتشارات دانشگاه تهران، نخستین‌بار با این آرمان پدید آمد که پاسخگوی نیاز دانشجویان باشد، اما به‌مرور نیازهایی فراتر از نیاز نخستین نمودار شدند. در مرحلهٔ اول اساتید نیازمند آن بودند تا با گسترش کمی و کیفی دانشگاه، از آخرین داده‌های علمی برخوردار شوند. پس از اینکه که دانشگاه تهران، مؤلفان بزرگ و سرشناس را جذب برنامه‌های آموزشی خود کرد، انتشارات دانشگاه تهران چاپ و انتشار آثار آنان را نیز در زمرهٔ وظایف خود قرار داد. این رویه تا آنجا ادامه داشت که بندی از اساسنامه به آن اختصاص یافت؛ با این مفهوم که انتشارات دانشگاه تهران خود را ملزم به چاپ متون و آثار فرهنگی ایران‌زمین کرده است. انتشارات دانشگاه تهران تاکنون بیش از ۵۰۰۰ عنوان کتاب منتشر کرده است و به طور میانگین در هر روز بیش از یک کتاب منتشر می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

حجم

۶٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان