دانلود و خرید کتاب اصول PCR کمی و محاسبات بیان ژن
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول PCR کمی و محاسبات بیان ژن اثر رضا سالاری نیا

کتاب اصول PCR کمی و محاسبات بیان ژن

معرفی کتاب اصول PCR کمی و محاسبات بیان ژن

کتاب «اصول PCR کمی و محاسبات بیان ژن» اثر رضا سالاری نیا و رضوان محمدی و سیده عاطفه حسینی و امیر عظیمیان یکی از کتاب‌های انتشارات تخصصی حیدری در زمینهٔ پزشکی است که به سفارش دانشگاه علوم پزشکی خراسان به چاپ رسیده است.

با پیشرفت دانش علوم پزشکی، نیاز دانشجویان و اساتید رشته‌های علوم پزشکی به منابع مورد نیاز بیش از پیش احساس می‌شود. انتشارات حیدری در همین راستا در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد تا با شناسایی نیاز جامعهٔ پزشکی گامی هر چند کوچک در زمینهٔ انتشار کتب پزشکی بردارد. حاصل تلاش این ناشر در این سال‌ها، چاپ، نشر و ترجمهٔ بیش از چند صد عنوان از جدیدترین و به‌روزترین عناوین کتاب‌های رشته‌های پزشکی و چاپ چندین هزار عنوان کتاب‌های لاتین پزشکی بوده است که در تمامی آن‌ها از اساتید مجرب و نامدار برای ترجمه و تألیف منابع موردنیاز دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی بهره برده است.

انتشارات حیدری علاوه‌بر چاپ و نشر کتب پزشکی با شناسایی زمینه‌های بازار فروش و در دسترس قراردادن منابع به گروه هدف، اقدام به راه‌اندازی چندین فروشگاه مستقل نشر حیدری در شهرهای تهران، اراک، خرم آباد و بجنورد و... کرده که باتوجه‌به نبود فروشگاه اختصاصی کتب پزشکی در برخی از استان‌ها، این کار با استقبال دانشجویان، اساتید و مسئولین دانشکده‌های پزشکی این مراکز همراه بوده است.

خواندن کتاب «اصول PCR کمی و محاسبات بیان ژن» را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان پزشکی مخاطبان این کتاب هستند.

نظرات کاربران

mostafa shirbeigi
۱۴۰۲/۰۶/۱۵

جامع و کامل

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان