دانلود و خرید کتاب کوچک مرد طیبه(طناز) شامانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوچک مرد اثر طیبه(طناز) شامانی

کتاب کوچک مرد

امتیاز:
۴.۸از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کوچک مرد

کتاب کوچک مرد نوشتهٔ طیبه (طناز) شامانی است و انتشارات مکتب حاج قاسم آن را منتشر کرده است. این کتاب درخصوص شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نوشته شده و گوشه‌هایی از زندگی حاج قاسم سلیمانی را برای بچه‌ها تبیین کرده است. در این کتاب، یک سال از زندگی حاج قاسم وقتی ایشان حدودا ۱۲ سال داشته برای بچه‌ها شرح داده شده است.

درباره کتاب کوچک مرد

کتاب کوچک مرد در قالب قصهٔ منظوم نوشته شده و یک قصهٔ دنباله‌دار است. حاج قاسم زمانی که حدودا ۱۲ سال داشته است، متوجه می‌شود که مشکلی در خانواده به وجود آمده است. ایشان برای رفع آن مشکل اقدام می‌کند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

داستان این کتاب به بچه‌ها یاد می‌دهد که فقط به فکر خودشان نباشند. مناعت طبع داشته باشند و به فکر خانواده باشند. در این کتاب بچه‌ها می‌خوانند که خانمی به حاج قاسم زمانی که نوجوان بوده پیشنهاد می‌دهد که هزینهٔ تحصیل او را می‌دهد اما او کار نکند. حاج قاسم قبول نمی‌کند. خانواده‌دوستی، ارزش و احترام قائل بودن برای اعضای خانواده از جمله درس‌های این کتاب است. مهم‌ترین درسی که کودکان و نوجوانان می‌توانند از این کتاب بگیرند بحث تلاش برای حل مشکلات است. حاج قاسم از همان کودکی تلاشگر بود و در طول زندگی با رفتار خود به نوعی نشان داد که هر مشکلی با تلاش قابل حل است.

خواندن کتاب کوچک مرد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب کودکان و نوجوانان هستند. بچه‌هایی در بازهٔ سنی ۷ تا ۱۲ سال می‌توانند این کتاب را مطالعه کنند و با بعدی از شخصیت و منش حاج قاسم سلیمانی آشنا شوند.

بخشی از کتاب کوچک مرد

در پای کوهی سربلند و سبز

یک روستا از شهر رابر بود

قاسم در آنجا زندگی می‌کرد

جایی که از عطر خدا پر بود


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
تومان