دانلود و خرید کتاب بازاریابی دیجیتال انتشارات ویبرانت ترجمه سیاوش سیار ایرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی دیجیتال اثر انتشارات ویبرانت

کتاب بازاریابی دیجیتال

معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال

کتاب بازاریابی دیجیتال نوشتهٔ انتشارات ویبرانت و ترجمهٔ سیاوش سیار ایرانی است. انتشارات دیده بان قلم فرتاک این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بازاریابی دیجیتال

کتاب بازاریابی دیجیتال مفاهیم و الزاماتی را که شاید خواهان آموختن آن بوده‌اید، در بر گرفته است. بازاریابی دیجیتال استفاده از تجربهٔ مشتری برای تحقق وعده‌ای است که یک برند به مصرف‌کنندگان می‌دهد و به همین دلیل این امر برای هر کسب‌وکاری، چه بزرگ چه کوچک ضروری است. به‌گفتهٔ مترجم، در این کتاب سعی شده است که با دیدی کامل و کاربردی به بررسی دیجیتال مارکتینگ به‌عنوان یکی از راه‌های آمیختهٔ ارتباطات بازاریابی و همچنین ابزارهایی که در این شیوه و در بستر اینترنت می‌توان در راستای اهداف استراتژیک کسب‌وکار استفاده کرد، پرداخته شود. این کتاب که در ۸ فصل نوشته شده، راهنمایی است سرشار از استراتژی‌ها و بینش‌هایی در زمینۀ مفاهیم مهم بازاریابی دیجیتال است. این اثر برای افرادی که تازه شروع کرده‌اند، می‌خواهند مهارت‌هایشان را ارتقا دهند و یا روندها و تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال را به‌روز کنند، نوشته شده است.

خواندن کتاب بازاریابی دیجیتال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان و فعالان حوزهٔ بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی دیجیتال

«درک نحوهٔ عملکرد بازاریابی دیجیتال برای صاحبان مشاغل و شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است. بنابراین آن‌ها می‌توانند به صورتی استراتژیک از تاکتیک‌های دیجیتال و تاکتیک‌های کمپین مناسب برای دستیابی و جذب مخاطبان مدنظر استفاده کنند. اگرچه بازاریابی دیجیتال به‌سرعت در حال پیشرفت است، اما مفاهیم و اصول اساسی یکسان باقی مانده‌اند. این مفاهیم و اصول به‌عنوان اجزای سازندهٔ بازاریابی دیجیتال در سرتاسر جهان پدیدار شده و این راهنما تلاش می‌کند با جزئیات دقیق‌تری به بررسی و توضیح آن‌ها بپردازد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

حجم

۹۷۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان