دانلود و خرید کتاب آزمایش خون و ورزشکاران میثم میرزائی شهرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آزمایش خون و ورزشکاران اثر میثم میرزائی شهرابی

کتاب آزمایش خون و ورزشکاران

معرفی کتاب آزمایش خون و ورزشکاران

کتاب آزمایش خون و ورزشکاران (سلامتی و عملکرد ورزشی) نوشتهٔ میثم میرزائی شهرابی و محمدرضا الماسی و رضا محمدقشقایی است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب آزمایش خون و ورزشکاران

کتاب آزمایش خون و ورزشکاران ۲۸ آزمایش مختلف خون ازجمله نیتروژن اوره خون، کلسترول، هورمون تیروئید، سروتونین، انسولین و آمیلاز را برای پایش سلامت ورزشکاران مورد بررسی قرار می‌‏دهد.

یکی از ساده‌ترین و گسترده‌‫ترین روش‌‫های پایش سلامتی ورزشکاران، آزمایش خون یا پانل خونی است. جدا از علم پزشکی، در علم ورزش نیز از آزمایش‫‌های مختلف به منظور کنترل سلامتی ورزشکار استفاده می‫‌شود.‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ خون‏‌شناسی ورزشی، گام‌‫های بلندی در ۳۰ سال اخیر برداشته و به‏‌عنوان یک زیرشاخه تخصصی از علم پدیدار شده است. همچون سایر ارگان‫‌های بدن، خون نیز به هر نوع فعالیت بدنی ویژه، پاسخ یکسانی نمی‏‌دهد. نوع، زمان، مدت و شدت فعالیت مواردی هستند که بدن به آن‫ها واکنشی مناسب نشان می‌‫دهد. مشاهده‫‌های خون‏‌شناسی ورزشی نشان داده که ترکیب خون در نتیجه تمرین‌‫های ورزشی تغییر می‫‌کند. باوجوداین، بحث و بررسی دربارهٔ آثار فعالیت‫‌های ورزشی بر متغیر‫های هماتولوژیکی همچنان ادامه دارد، اما به‌خوبی مشخص شده که تمرینات منظم، اکثر تغییرات نامطلوب خون را بهبود می‌‫بخشد و کنترل شرایط خونی ورزشکار به کمک آزمایش ساده، قابل پایش است.

خواندن کتاب آزمایش خون و ورزشکاران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی.

پیاده روی مرگ
هارولد شکتر
اعتزال نو و مسائل فلسفه دین اسلامی
محمد عرب صالحی
در آرزوی صلح؛ ۸۱ سروده از شاعران جهان علیه جنگ
ضیاءالدین خسروشاهی
پساساختارگرایی
کاترین بلزی
رهبران موفق از خرد رهبری می گویند
دیوید ام.روبنستاین
سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و جایگاه آن در ایران
صالح عبادی لمر
شهامت‌ ورزی در محیط کار
کارین هرت
بیشعوری
خاویر کرمنت
قطار هاربین
علی فامیان
مینوس، گاو شیطانی (نبرد هیولاها، شش‌گانه‌ی نهم،عصای وارلاک؛ جلد پنجاهم)
آدام بلید
گرایش های چهارگانه شخصیت
گرچن رابین
رهبری مدرن و مقتدرانه
علی صاحبی
خلق محتوا، خلق مشتری
جو پولیتزی
گام به گام دروس هشتم متوسطه اول؛ درس یار تفکر و سبک زندگی
ندا زندی
فرهنگ دارویی خانواده
ذبیح الله حسن زاده
هایدگر و امر سیاسی
میگل د بیستگی
پژوهشی در زمینه‌های تاریخی اجتماعی سیره تعلیمی اهل بیت(ع) تا 61 هجری
هناء ذاکرمشهدی
ابر آلودگی
ایتالو کالوینو
مقیاس در اطلاعات و تحلیل های مکانی
جینگ شیانگ ژانگ
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۱۸٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۹۹,۵۰۰
تومان