دانلود و خرید کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی دومینیک هانسن ترجمه حامد علی زاده پهلوانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی اثر دومینیک هانسن

کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی

معرفی کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی

کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی نوشتهٔ دومینیک هانسن و ترجمهٔ حامد علی زاده پهلوانی و امین بویراحمدی و حبیب اله رضایی و حمیدرضا بوعلی و هانی عیدی زاده است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.

انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی

هدف از کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی ارائهٔ دانشی دقیق و مبتنی بر شواهد در مورد ورزش‌درمانی در افراد بالغ چاق است. این کتاب خلاصه‌ای از مطلبی را ارائه می‌دهد که ما امروز در مورد ورزش‌درمانی در افراد بالغ چاقی می‌دانیم و می‌تواند به مطالعات یا ایدهٔ علمی جدید منجر شود که درنهایت چگونگی اجرای ورزش درمانی مؤثر در درمان چاقی را درک کنیم. علاوه بر این، این کتاب می‌تواند برای هر کس که در اجرای ورزش‌درمانی در درمان چاقی درگیر است، شامل پزشکان، دانشمندان، درمانگرهای فیزیکی، فیزیولوژیست‌های ورزش، مربیان تربیت‌بدنی و همچنین برای بیماران آنها اطلاعات مهمی ارائه کند.

حال در دنیای صنعتی امروز به دلیل وجود تولید فراوان غذاهای صنعتی و افزایش مصرف غذاها با حجم کالری بالا و از طرف دیگر میزان کار بدنی و فعالیت فیزیکی کم، انسان مبتلا به چاقی شده است؛ به طوری که موجب ایجاد بیماری‌های بسیاری نظیر دیابت نوع ۲، بیماری‌های گوارشی، اختلال در عملکرد ریوی، انواع سرطان‌های خاص، صدمات ارتوپدی، بیماری‌های قلبی عروقی و غیره شده است. حال داشتن اطلاعت در این زمینه برای مقابله با این پدیده می‌تواند کمک مهمی برای درمان چاقی و بیماری‌های مربوط به آن باشد. این کتاب که دارای فصل ۱۶ است. از ویژگی‌های این کتاب بررسی چاقی در نقاط مختلف جهان و معرفی روش‌هایی برای سنجش چاقی در افراد، بررسی تأثیر چاقی بر سیستم‌های بدن مانند قلب و عروق، ریه و تنفس، عضله اسکلتی، دستگاه اسکلتی، سیستم ایمنی، مغز و ناقل‌های عصبی است، همچنین در ادامه روش‌های روان شناختی پایبندی به ورزش را برای افراد چاق توصیه می‌کند و روش‌های تمرین ورزشی مناسب برای کاهش میزان چربی بدن را برای افراد چاق پیشنهاد می‌کند.

آنچه در کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی می‌خوانید:

اپیدمیولوژی چاقی و بیماری های مرتبط همراه

ارزیابی ترکیب بدن در افراد چاق

ارزیابی بیماران چاق پیش از مداخله ورزشی

محدودیت کالری و / یا افزایش ورزش در مدیریت چاقی

فیزیولوژی ورزش در افراد چاق: عملکرد قلبی عروقی

فیزیولوژی ورزش در افراد چاق: عملکرد تنفسی

فیزیولوژی ورزش در افراد چاق: تنظیم هورمون غدد درون¬ریز

فیزیولوژی ورزش در بزرگسالان چاق: عملکرد و تحرک عضله

فیزیولوژی ورزش در بزرگسالان چاق: عملکرد مغز و تنظیم دما

اکسیداسیون چربی و ظرفیت لیپولیتیک در چاقی

انگیزه بیماران مبتلا به چاقی به ورزش

تأثیر روش تمرین بر کاهش توده بافت چربی در افراد چاق

تأثیر مداخله ورزشی بر التهاب، ایمنی و بیماری ها

تأثیر تمرین ورزشی بر فعالیت عادی و مصرف مواد غذایی در افراد چاق

تفاوت در کاهش توده بافت چربی در افراد چاق پس از مداخله ورزشی

مفاهیم در حال ظهور در تمرین ورزشی برای افراد چاق: تمرین ورزشی در حالت گرسنگی

خواندن کتاب ورزش درمانی در افراد بالغ مبتلا به چاقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

حجم

۱۱٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۶۶ صفحه

قیمت:
۱۶۹,۵۰۰
تومان