دانلود و خرید کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان مهری بهرامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان اثر مهری بهرامی

کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان

نویسنده:مهری بهرامی
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان

کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان نوشتهٔ مهری بهرامی است. انتشارات نیلوفر این رمان پسامدرن را که دشواری‌های زندگی زنان در جامعهٔ مردمحور ایران را روایت می‌کند، روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان

کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان رمانی پسامدرن به قلم مهری بهرامی است که اولین‌بار در سال ۱۳۹۵ به چاپ رسید. مهری بهرامی در داستان‌هایش مشکلات زنان و چالش‌های پیش‌روی آن‌ها را بیان می‌کند. رمان حاضر، دومین کتاب مهری بهرامی است. این کتاب رمانی خوش‌خوان و کم‌حجم ارزیابی شده است. این نویسنده در این رمان به موضوعات ساده‌ای می‌پردازد که در جامعهٔ ایران تابو محسوب می‌شوند. او برای مخاطبانش مصائب زن‌بودن در جامعه‌ای مردمحور را به تصویر می‌کشد. شخصیت‌های این رمان زنانی از طبقات مختلف جامعه هستند که با مشکلاتی یکسان دست‌وپنجه نرم می‌کنند. مردان در این رمان شناخت درستی از زنان و مشکلات آن‌ها ندارند؛ فقط توقعاتی دارند که هر زنی نمی‌تواند آن‌ها را برآورده کند. این رمان گریزی کوتاه و دردناک به زندگی زنان این جامعه است؛ زنانی که هر روز بی‌صدا درد می‌کشند و رنجشان به رسمیت شناخته نمی‌شود. راوی این رمان غیرقابل‌اعتماد است. از ابتدای رمان نمی‌توان مطمئن بود که راوی داستان تا چه حد صادق است. آیا تمام وقایعی که تعریف می‌کند، حقیقت دارند یا آیا تمام شخصیت‌ها واقعاً در این داستان حضور دارند. این رمان معاصر ایرانی را بخوانید.

خواندن کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پسامدرن پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بیرون از گذشته، میان ایوان

«با همه‌ی بی‌قراری‌هاش و بهانه‌ی شوری خواستنش، دو تا بادام بیشتر به دهانش نگذاشته بود که آرام شد و رفت نشست کنج دیوار هال، خودش را توی سجاف دیوار جا داد. زانوهاش را چسباند به سینه‌هاش و خیره شد نمی‌دانم به کجا. به یک جایی که قطعن نبود توی صفحه‌ی سیزده؛ یعنی آن‌جا را ننوشته بودم توی آن صفحه.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۳۴۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان