دانلود و خرید کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی دانیل سی. فانک ترجمه فرشاد تجاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی اثر دانیل سی. فانک

کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی

انتشارات:انتشارات حتمی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی

کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی نوشتهٔ دانیل سی. فانک و ترجمهٔ فرشاد تجاری و زینب ابودردا است و انتشارات حتمی آن را منتشر کرده است.


انتشارات حتمی یکی از ناشرین معتبر و نام‌آشنا در حوزه نشر کتاب‌های تخصصی علوم ورزش و پزشکی است که پس از طی مراحل پر فراز و نشیب، به این جایگاه دست یافته است.

از ابتدای فعالیت، انتشارات حتمی به‌طور تخصصی در زمینه علوم ورزشی و آکادمیک به چاپ کتاب پرداخت، اما در سال‌های اخیر، اقبال مردم و عموم جامعه به کتاب‌های ورزشی زیاد شده و اکنون ۷۰درصد از کتاب‌های انتشارات حتمی در زمینه تربیت بدنی در سطح عمومی، رشته‌های ورزشی، فدراسیون‌ها و … است. با توجه به نیاز جامعه به‌ویژه پس از شیوع ویروس کرونا، اخیراً چاپ کتاب‌های پزشکی و سلامت و به‌ویژه پزشکی در حوزه ورزش به مجموعه فعالیت‌های انشارات حتمی افزوده شد.

اعتقاد مدیریت انتشارات حتمی بر این است که در زمینه علوم ورزشی باید با علم و پیشرفت‌های روز همگام بود و لذا بیش از ۸۰درصد از کتاب‌های منتشر شده در قالب ترجمه است. تاکنون تعداد ۵۳۷ عنوان از کتاب‌های انتشارات حتمی در سایت خانه کتاب ثبت شده و برای ۶۹۷ مورد نیز تاکنون شابک صادر شده است.

انتشارات حتمی در مدت یک دهه فعالیت خود در حوزه نشر کشور، موفق به دریافت ۱۲ نشان برتر کشوری ازجمله ناشر نمونه کشور در سال ۱۳۹۳، برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، برگزیده کتاب‌های علوم ورزشی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۱ و لوح تقدیر از سوی انستیتو تحقیقات تغذیه‌ای کشور برای چاپ کتاب «راهنمای تغذیه بالینی در کووید ۱۹» شده است.

انتشارات حتمی علاوه بر تقویت زمینه‌های فعالیت و همکاری با نهادها و مراکز متولی ورزش و علوم ورزشی در کشور، در چشم‌انداز پیش‌روی خود، نگاهی نیز به آن سوی مرزهای کشور و حضور در عرصه بین‌الملل دارد.

درباره کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی

کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی بر نقش رفتار مصرف‌کننده در توسعه استراتژیک فعالیت‌های بازاریابی بر ورزش و رویدادهای مرتبط تاکید دارد‌. کتاب درک دقیقی از عوامل شخصی‌، روانی و محیطی که بر مصرف ورزش تاثیرگذارند‌، فراهم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند‌. این شناخت در تحولات اعمال بازاریابی جهت تطابق نیازها و خواسته‌ها به منظور ایجاد و حفظ مصرف‌کننده‌، مفید است. این کتاب در پی آگاه کردن متخصصان صنعت و پیشرفت دانشجویان علاقه‌مند به محصولات و خدمات مرتبط با ورزش و رویداد در تجارت‌، اجتماع و بخش‌های دولتی است‌.

چارچوب این کتاب‌، مطالعه مصرف‌کننده توسط بررسی نگرش‌ها و رفتارها نسبت به ورزش و رویدادهای مرتبط است. این بررسی‌ها طیف وسیعی از عوامل تعیین‌کننده که بر مصرف ورزش تاثیر دارند را پوشش می‌‌‌‌دهد، ولی تمرکز اصلی آن بر رفتارهای فعال و غیرفعال (به عنوان مثال شرکت‌کننده و تماشاگر) و همچنین زمینه‌های مربوط به رویداد ورزشی است‌. با توجه به مزایای اجتماعی‌، اقتصادی و محیطی ورزش و رویداد‌، چالش بازاریابان‌، درک پیچیدگی مشارکت در توسعه ارتباطات بازاریابی‌، بالابردن تجربه مصرف و شناسایی عناصر کلیدی در فرایند تصمیم‌گیری است‌.

این کتاب دارای سه بخش است: بخش اول خواننده را با رفتار مصرف‌کننده ورزشی آشنا و به دنبال آن درک عمیقی از انگیزه تصمیم‌گیری و اعمال بازاریابی ورزشی ایجاد می‌‌‌‌کند‌. فصل اول خواننده را به رفتار مصرف‌کننده ورزشی و تحولاتش به عنوان یک حوزه میان رشته‌ای معرفی و در مورد کاربردش در تجارت‌، اجتماع و بخش‌های دولتی گفت‌وگو می‌‌‌‌کند‌. فصل دو‌، مدل انگیزه مصرف‌کننده را ارائه و شناخت اساسی از روان‌شناسی در ماورای رفتار مصرف‌کننده را ایجاد می‌‌‌‌کند‌. در قسمت آخر فصل، مفهوم مسیر ورزش را معرفی می‌‌‌‌کند که مسیرهای گوناگونی که افراد برای دریافت مزایا و ارضای نیازها از طریق رفتار هدفمند باید طی کنند‌، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد‌.

آنچه در کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد می‌خوانید:

بخش اول خواننده را با رفتار مصرف‌کننده ورزش و رویداد آشنا و به دنبال آن درک اساسی از انگیزه و تصمیم‌گیری را فراهم می‌‌‌‌‌‌‌کند و در مورد فعالیت‌های بازاریابی به بحث و گفتگو می‌‌‌‌‌پردازد.

فصل اول: مقدمه‌ای بر رفتار مصرف‌کننده ورزش و رویداد

فصل دوم: انگیزش مصرف‌کننده ورزش و رویداد

فصل سوم: تصمیم‌گیری مصرف‌کننده ورزش و رویداد

فصل چهارم: اقدامات بازاریابی در ورزش و رویداد

بخش دوم برای خواننده شناخت کاملی از آگاهی‌، جذابیت‌، دلبستگی و وفاداری همراه با استراتژی بازاریابی در ارتقای مصرف ورزش برای هر محله ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند و با بحث پیرامون محدودیت‌های ادراکی که رفتار را منع یا تغییر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند‌، به پایان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسد‌.

فصل پنجم: آگاهی مصرف‌کننده از ورزش و رویدادهای ورزشی

فصل ششم: جذب مصرف‌کننده به ورزش و رویدادها

فصل هفتم: دلبستگی مصرف‌کننده به ورزش و رویدادهای ورزشی

فصل هشتم: وفاداری مصرف‌کننده به ورزش و رویداد

فصل نهم: محدودیت‌های مصرف ورزش و رویداد

بخش سوم چک لیست مدیریت رویداد را ارائه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کند که راهنمای اصلی جهت کمک به اقدامات بازاریابی مربوط به توسعه‌، ارتقا و تحویل یک رویداد ورزشی است.

فصل دهم: خدمات اداری

فصل یازدهم: تجهیزات و خدمات حمایتی

خواندن کتاب رفتار مصرف کننده در ورزش و رویداد؛ اقدام بازاریابی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خوانندگان اصلی اين کتاب عبارت‌اند از دانشجويان حرکت شناسی، علوم ورزشی، تندرستی، مربيگری و تربيت بدنی و دانشجويانی که در برنامه‌های آمادگی پيش از تدريس شرکت می‌کنند و به طور کل دانشجويان رشته علوم ورزشی که هدفشان يادگيری آمادگی جسمانی، توانبخشی و علم تمرين است و نيز متخصصان تندرستی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۵۰۰
تومان