دانلود و خرید کتاب جزیره هواداران گروه نویسندگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جزیره هواداران اثر گروه نویسندگان

کتاب جزیره هواداران

گردآورنده:علی ناصری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب جزیره هواداران

کتاب جزیره هواداران نوشتهٔ گروه نویسندگان و حاصل بازنویسی علی ناصری است. انتشارات طرحواره این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی ۲۰ روایت از خاطرات هواداری در زمینهٔ فوتبال است.

درباره کتاب جزیره هواداران

می‌دانیم که یکی از مهم‌ترین نیازهای انسـان، پذیرفته‌شدن و تعلق‌داشتن اسـت. کتاب جزیره هواداران با چنین فرض و دانسته‌ای گردآوری شده است. این کتاب حاوی ۲۰ خاطره در زمینهٔ هواداری در فوتبال است که نویسنده‌های گوناگون ایرانی آن‌ها را تجربه کرده و نوشته‌اند. این اثر را باید اولین کتاب از مجموعه‌کتاب‌هایی برای فرهنگ‌سازی دانست؛ تا کلیشه‌ها و روال‌ها و عادات روزمره را به چالش بکشد و بر اهمیت تفکر انتقادی تأکید ورزد. روایات این کتاب پیرامون زندگی و هواداری در نسل‌های مختلف است. نخستین روایت با عنوان «زمان ما از این خبرها نبود!» نوشتهٔ «زهرا تشکری» است.

خواندن کتاب جزیره هواداران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران خاطرات فوتبالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جزیره هواداران

«برای پنهان کردن شادی‌ام از پس گرفتن کارت مارادونا، به حمام دویدم، به این بهانه که گربه‌ای را در کوچه بغل کرده‌ام. شاهین تنها فردی نبود که در کمین کارت مارادونا نشسته بود؛ پسرهای دیگر هم خواهانش بودند ولی حالا کارت دست یک دختر افتاده بود. مادرم اگر می‌فهمید من با کارت مارادونا صبح را شب و شب را صبح می‌کنم، حتماً از خیلی نعمات محرومم می‌کرد؛ لااقل آن‌وقت‌ها این‌طور فکر می‌کردم. این قضاوت آن روزهای من، از رفتار مادرم است. او نمی‌توانست درک کند افتخار به گل‌هایی که مارادونا زده است، چه احساسی برای من به ارمغان می‌آورد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان