دانلود و خرید کتاب امنیت سایبری حامد کمال
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب امنیت سایبری اثر حامد کمال

کتاب امنیت سایبری

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب امنیت سایبری

کتاب امنیت سایبری نوشتهٔ حامد کمال و محمد کمال است و انتشارات سیمای فلق آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب امنیت سایبری

کتاب امنیت سایبری با محوریت نکات امنیتی در فضای مجازی توسط حامد کمال و محمد کمال به صورت مصور و رنگی به رشته تالیف درآمده است. نقطه‌قوت این کتاب ارائه مفاهیم به صورت ساده ویژه عموم است و از اصطلاحات و لغات سنگین در آن پرهیز شده است.

محتوای کتاب متمرکز بر ارائه نکات امنیتی در خصوص هک، فیشینگ، سرقت تلفن همراه، حریم خصوصی، مصادیق ناامنی، امنیت فرزندان در فضای مجازی، مراحل قانونی ردیابی گوشی، افزایش امنیت در پیام‌رسان‌ها و... است.

انتهای کتاب ۱۰ سوال از محتوای آن آماده شده که برای برگزاری مسابقه استفاده می‌شود.

خواندن کتاب امنیت سایبری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران حوزهٔ سایبری و علوم کامپیوتر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب امنیت سایبری

«موضوع امنیت همیشه یکی از چالش‌ها، نگرانی‌ها و نیازهای اساسی بشر در دوران مختلف بوده است. نگاهی کوتاه به جنگ هشت ساله و یا جنگ در کشورهای منطقه این مسئله را ثابت می‌نماید؛ اما امنیت اطلاعات، مهمترین رکن زندگی در دهه‌ گذشته و دهه‌های آینده می‌باشد.

لازم است بدانیم که امنیت نسبی است؛ یعنی هیچ جای دنیا و در هیج ابزاری حتی تلفن همراه و اینترنت امنیت مطلق و قطعی وجود ندارد. هرکسی بگوید فلان ابزار یا فلان پیام‌رسان یا شبکه اجتماعی یا دستگاه امن است دروغ می‌گوید و این گزاره پایه علمی ندارد. هر ماه تلفن‌های همراه، آنتی ویروس‌ها و دستگاه‌های مختلف با بروزرسانی‌های متعدد سعی در افزایش سطح امنیت خود دارند. بنابراین ما نیز باید در جهت افزایش سطح امنیت خود گام برداریم. هرچند این ایمن سازی شامل ایمن سازی فردی، مراقبت از اطلاعات خصوصی و... است ولی در سطح ملی نیز امنیت اطلاعات مهم است. ابرقدرت ها و استعمارگران به دنبال جاسوسی و سرقت اطلاعات کشورها جهت تسلط اطلاعاتی، برنامه ریزی، تصمیم سازی، تغییر عقاید و سبک زندگی و شناسایی نخبگان و افراد اثرگذار آن کشور هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۱۰۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان