دانلود و خرید کتاب پس انداز پرماجرا براک کول ترجمه علی اسماعیل پور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پس انداز پرماجرا اثر براک کول

کتاب پس انداز پرماجرا

نویسنده:براک کول
انتشارات:انتشارات بورس
امتیاز:
۳.۳از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب پس انداز پرماجرا

کتاب پس انداز پرماجرا نوشتهٔ براک کول و ترجمهٔ علی اسماعیل پور است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر یکی از کتاب‌های مجموعهٔ «کندو» و برای کودکان و نوجوانان است.

درباره کتاب پس انداز پرماجرا

گفته شده است که کتاب پس انداز پرماجرا یکی از بهترین کتاب‌های حوزهٔ کودک برای آموزش پس‌انداز به آن‌ها است. این کتاب که در رده‌بندی کتاب‌های سایت «پول و موضوعات مرتبط با آن» به‌عنوان نخستین کتاب آموزش سواد مالی معرفی شده است. هدف این کتاب آموزش پس‌انداز صحیح به کودکان است؛ اینکه یاد بگیرند چطور پس‌انداز درست داشته باشند و مراقب مشاوره‌های اشتباه و فریبکاری‌های دیگران باشند. حتی منطقی‌ترین پس‌اندازها هم می‌توانند نتایج زیان‌باری داشته باشد و این کتاب به بهترین شیوهٔ ممکن این نتایج را نمایش داده است. در هر بخش از داستان که شخصیت‌های آن به نتیجهٔ دلخواه نمی‌رسند، تصمیم خود را اصلاح کرده و انتخاب بهتری را جایگزین انتخاب پیشین می‌کنند. در انتهای داستان نیز به‌سرعت از موقعیت پیش‌آمده به بهترین نحو استفاده کرده و آن را به یک فرصت جدید تبدیل می‌کنند؛ چراکه اگر داستان را بخوانید خودتان متوجه خواهید شد که فایدهٔ بوقلمون برای زن صاحبخانه بیشتر از خودشان است!

هوش مالی، سواد مالی، سواد مالی کودکان و  سواد مالی کودکان و نوجوانان از کلیدواژه‌های کتاب حاضر هستند.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب پس انداز پرماجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به همهٔ کودکان و نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۱۶۵۵۵
۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان