دانلود و خرید کتاب قانون جذب حقیقی علی بابایی خورزوقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قانون جذب حقیقی اثر علی بابایی خورزوقی

کتاب قانون جذب حقیقی

انتشارات:نشر دارخوین
امتیاز:
۵.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قانون جذب حقیقی

چاپ دوم کتاب قانون جذب حقیقی سروده و نوشتهٔ علی بابایی خورزوقی است. نشر دارخوین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ بحران معرفتی غرب نسبت به قانون جذب سخن گفته است.

درباره کتاب قانون جذب حقیقی

کتاب قانون جذب حقیقی کوشیده است تا به پرسش‌هایی مانند «بحران معرفتی غرب نسبت به قانون جذب چگونه است؟»، «کم‌و‌کیف فیلم راز چگونه است؟»، «حقیقت قانون جذب از نظر روان‌شناسان غربی چیست؟» و «چرا نباید از قانون جذب غربی پیروی کرد؟» پاسخ دهد.

این کتاب، با هدف خنثی‌سازی اندیشه‌های روان‌شناسان و فلاسفهٔ معاصر و آرای تربیتی غرب که به‌بیان کتاب حاضر، در قالب «ایسم»های مختلف از جمله لیبرالیسم، سکولاریسم و اومانیسم بوده و به‌باور این کتاب، به‌نوعی با دین‌ستیزی و معنویت‌زداییْ مسیر انسانیت و رستگاری را به انحراف کشیده‌اند، نوشته شده است. این اثر کوشیده است تا با رویکرد معنوی و بااستفاده‌از آیات و روایات دین اسلام، به پژوهش‌ها و دستاوردهای مغرب‌زمین نگاه کند.

علی بابایی خورزوقی، نویسندهٔ کتاب حاضر، در کلاس‌های خارج فقه (معادل دکتری) در حوزه و از درس خارج افرادی همچون آیت‌الله خزعلی از فقیه‌های شورای نگهبان استفاده کرده و در ۲ رشتهٔ متفاوت دانشگاهی تحصیل و در مقطع دکترای تخصصی PHD در رشتهٔ فلسفهٔ تعلیم‌وتربیت به تحصیل ادامه داده است.

خواندن کتاب قانون جذب حقیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون مخالفت با پژوهش‌ها و دستاوردهای روان‌شناسان غربی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قانون جذب حقیقی

«در حالیکه براساس آموزه‌های اسلام، گرایش به عرفان و معنویت از جمله قانون جذب، نیازی فطری است به گونه ای که فریاد خاموش درون بشریت بر خلاف نظر ایسم های مختلف مادی؛ برای رسیدن به سعادت حقیقی و آرامش واقعی طالب و مشتاق آن است. در عصر حاضر عطش معناخواهی بشر به خاطر پیچیدگی‌ها و تغییرات سریع زندگی ماشینی، بیماری‌های جدید، بروز جنگ‌ها، توجه به معنا و عرفان در درمان اختلالات روانی، تبعیض، پیش‌داوری‌ پیروان ادیان، تنش‌ها و جنگ‌های بین ادیان و مذاهب، افراط در توجه به روش تجربی و پوزیتویستی در علم و روش تحقیق و محدود کردن راه شناخت به این روش، شکست نظام‌های معنویت ستیز و تبلیغات وسیع گروه‌های معنویت‌گرا بیش از هر دوره شده است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۷ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان