دانلود و خرید کتاب صنایع رسانه های اجتماعی آلن بی. آلباران ترجمه احسان شاه قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صنایع رسانه های اجتماعی اثر آلن بی. آلباران

کتاب صنایع رسانه های اجتماعی

انتشارات:دانشگاه سوره
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صنایع رسانه های اجتماعی

کتاب صنایع رسانه‌ های اجتماعی نوشتۀ آلن بی. آلباران و ترجمۀ احسان شاه قاسمی است. این کتاب را نشر دانشگاه سوره منتشر کرده است.

درباره کتاب صنایع رسانه‌ های اجتماعی

کتاب صنایع رسانه‌های اجتماعی بر موضوع پیچیده و جذاب رسانه‌های اجتماعی متمرکز است و آن را از یک چشم‌انداز صنعتی مطالعه می‌کند.

در فصل نخست تمرکز نویسنده، بر معرفی رسانه‌های اجتماعی به‌منزلۀ مجموعه‌ای از صنایع است. در این فصل از مدل سازمان صنعتی استفاده شده که یک ابزاری است که کاربرد گسترده‌ای در مطالعۀ اقتصاد رسانه‌ها دارد. فصل دوم مروری بر تاریخچهٔ صنایع رسانه‌های اجتماعی دارد. «گوف» این فصل را نوشته است. در فصل سوم «فرانسیسکو کیکو» از نمایشگاه ناوارا در اسپانیا دربارۀ مسائل نظری مربوط به رسانه‌های اجتماعی توضیح می‌دهد. کدام مدل‌های کسب‌وکار می‌توانند رسانه‌های اجتماعی را توصیف کنند؟؛ این موضوعی است که «جیونگ چا» در فصل چهارم به آن پرداخته است. این فصل به‌روشنی توضیح می‌دهد که چگونه رسانه‌های اجتماعی می‌توانند درآمد تولید کنند و چگونه می‌توان برای توسعۀ جریان‌های درآمدی افزوده از این رسانه‌ها بهره گرفت. «میلر» فصل پنجم این کتاب را دربارۀ بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نوشته است. فصل ششم را «دن شکمن» دربارۀ محتوای رسانه‌های اجتماعی نوشته است. «برین بیسلی» از دانشگاه نورث فلوریدا فصل هفتم این کتاب را دربارۀ نقش رسانه‌های اجتماعی و اخلاق نوشته است. فصل نهم به حریم خصوصی و رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد؛ این موضوع آن‌قدر مهم است که می‌شد کل این کتاب را دربارۀ آن نوشت. فصل‌های ۱۰ تا ۱۲ بر سویۀ تقاضا متمرکز می‌شوند. این فصل‌ها بررسی می‌کنند گروه‌های جمعیت‌شناسی مختلف چگونه از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

فصل ۱۳ یک خلاصه از کتاب است که خود نویسنده آن را نوشته است.

خواندن کتاب صنایع رسانه‌ های اجتماعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌های جامعه‌شناسی می‌توانند از مخاطبان این کتاب باشند.

بخشی از کتاب صنایع رسانه‌ های اجتماعی

«تغییر پارادایم شرکت‌های پیشروی اقتصادی و صنعتی

اولین تغییر پارادایم تغییر آشکار نوع فعالیت شرکت‌های بزرگ جهانی در حدود ۵۰ سال گذشته است؛ در دهۀ ۷۰ میلادی معمولاً شرکت‌هایی از جمله شرکت‌های تولیدکننده مواد اولیۀ نفت و گاز، شرکت‌های پالایش نفت و گاز و نیز صنایع مرتبط با پتروشیمی، شرکت‌های بزرگ مواد غذایی، شرکت‌های ذوب‌آهن و فولادسازی، شرکت‌های اسلحه‌سازی، شرکت‌های داروسازی و مواردی که به‌صورت بسیار مستقیم سروکار با پردازش کالاهای اولیه و کالاهایی که معمولاً نسبت به امروز فناوری سطح پایینی بر مواد اولیه آن‌ها اعمال می‌شد و کالاهای کارخانه‌ای محسوب می‌شدند، در لیست پرارزش‌ترین گران‌قیمت‌ترین و مطرح‌ترین کمپانی‌های آن زمان قرار داشت؛ درصورتی‌که اکنون کمپانی‌های بسیار گران‌قیمت مطرح معروف و پیشرو از جمله شرکت‌هایی هستند که تقریباً همگی دستی در فضای تکنولوژی ارتباطات و فناوری‌های روز دنیا دارد و بسیاری از آن‌ها حتی یک کالای قابل‌لمس برای ارائه به مشتری‌های خود که بعضاً مقیاس آن به میلیاردها نفر می‌رسد، ندارند و صرفاً با ارائۀ خدمات ارتباطاتی، نرم‌افزاری و غیرملموس در لیست گران‌قیمت‌ترین شرکت‌های جهان قرار گرفته‌اند.

تغییر پارادایم دیگر میزان تولید ثروت و مقیاس تبادلات اقتصادی است که در اقتصاد جدید اتفاق افتاده است که به‌صورت نمایی بارها بیش از اندازه اقتصاد پیش از خود - منظور اقتصاد حدود ۷۰ سال پیش است- میزان و مقیاس ثروت تولید شده توسط شرکت‌های حال حاضر جهان که در لیست کمپانی‌های بسیار ثروتمند قرار دارند، بارهاوبارها از معروف‌ترین و ثروتمندترین شرکت‌های مشابه خود در دهه‌های گذشته از جمله دهۀ ۷۰ میلادی، بزرگ‌تر هستند؛ شاید بتوان گفت ارزش گران‌ترین کمپانی امروز دنیا، حدود دوبرابر تولید ناخالص داخلی جهان در سال ۱۹۰۰ است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴۰ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان